• Naujienos
  • „LiMA DAY KAUNAS’22: PERFORMANCE MARKETING“!

    LiMA kviečia spalio 27 d. organizuoja vieną dižiausių marketingo konferencijų „LiMA DAY KAUNAS’22: PERFORMANCE MARKETING“ ir kviečia dalyvauti! Su kodu KPRAR20 dovanoja ir 20 proc. nuolaidą nuo svečio kainos!

    • 300+ min. marketingo ir skaitmeninio marketingo turinio
    • 300+ marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų
    • Dalyvių networking’as Kaune

    KAM SKIRTA KONFERENCIJA?

    Marketingo, skaitmeninio marketingo, produkto, komunikacijos, pardavimų specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems, kuriems rūpi jų įmonės, organizacijos ar produkto performansas.

    KONFERENCIJOS PRANEŠĖJAI IR TEMOS:

    • BPN INTENSE klientų vystymo direktorius Marius Marčenkovas –Performance > Neperformance > Performance: kaip ištrūkti iš užburto „nevažiuoja pardavimai“ rato?
    • GOOGLE Account Managers Jekabs Dambergs ir Vaida Arlauskaite –Performance marketing: tendencies and useful tools
    • HTTPOOL Meta Agency Solution Manager Augusts Vasilonoks ir Senior SMB Account Manager Martins Millers –Driving performance through power testing
    • MATH SCIENTIFIC bendraįkūrėja ir marketingo vadovė Marija Valaitė –Populiarus produktas perpildytoje rinkoje – misija įmanoma?
    • SEB banko Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus –Nematoma skaitmeninės transformacijos pusė
    • NORDVPN  nuomonės formuotojų marketingo vadovas Deivydas Šimas –Nuomonės formavimas – skaičiai ar kūrybingumas?
    • KESKO SENUKAI DIGITAL Head of Marketing Activation Baltics Laurynas Šlikas –Kaip suvokti, kad pasiekei lubas performance marketinge?
    • WHATABOUT performance skyriaus vadovė Rūta Grišė –Video turinio vaidmuo skaitmeninio marketingo performance strategijoje
    • WE ARE MARKETING partneris  Julius Kaknevičus –Performance marketingas B2B versluose· SARMAVICIUS.LT el. prekybos ir SEO strategas Simas Šarmavičius – SEO šokių tendencijos el. prekyboje 2022 m.
    • EVOLVERY partneris Radvilas Šeputis –UX performansas: kaip matuoti vartotojo patirtį
    • NFQ.email komandos vadovas, LiMA valdybos narys Matas Pocius –Naujienlaiškiai. Išmatuoti neišmatuojamą?

    Daugiau informacijos ir bilietai: https://kaunas.limaday.lt/

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariai, nepamirškite pasinaudoti -20% nuolaidos kodu: KPRAR20

    Sritis: Marketingas, komunikacija, verslas, pardavimai, efektyvumas

    Forma: Konferencija

    Data: 2022 m. spalio 27 d. (ketvirtadienis)

    Trukmė: 10:00 – 17:00 val.

    Vieta: BLC VERSLO LYDERIŲ CENTRAS, K. Donelaičio g. 62, Kaunas ir internetu

    Organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA). LiMA yra 17 metų veikianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1200 fizinių ir juridinių narių bendruomenę.

Skip to content