• Kviečiame į LiMA renginį „Ką marketingistams reikia žinoti apie krizių komunikaciją?“

    LiMA kviečia į balandžio 6 d. 16:00 organizuojamą renginį „Ką marketingistams reikia žinoti apie krizių komunikaciją?“ ir suteikia 20 proc. nuolaidą mūsų nariams su nuolaidos kodu KPRAR20!

    Krizės yra visų verslų gyvavimo dalis, todėl išlieka klausimas ne „ar bus kita krizė“, bet „kada bus kita krizė“. Kaip ir marketinge, taip ir krizėse galioja daug panašių taisyklių.

    Kaip marketingo specialistui greitai „persikvalifikuoti“? Kuo pasirūpinti? Ko nedaryti siekiant labiau nepakenkti ir kurti vertę mūsų verslams?

    Po praktinės sesijos gebėsite:

    • Identifikuoti kokios grėsmės kyla prekės ženklui;
    • Suprasti kaip teisingai sudėlioti prioritetus;
    • Suprasti kur prasideda ir baigiasi marketingisto atsakomybė;
    • Išmokti veikiančios krizių komunikacijos pagrindų;
    • Pasimokyti iš kitų klaidų ir gerų pavyzdžių. Gauti atsakymus į klausimus.

    Renginio pranešėja:

    Neringa Čeponė

    NERINGAME.COM marketingo ir komunikacijos partnerė, LiMA Vilniaus skyriaus tarybos pirmininkė. Daugiau nei 12 metų dirba marketinge ir komunikacijoje. Agentūroje dirbo su daugiau nei 50 prekių ženklų, korporacijoje augo su vienu galingu brand’u, startuolyje strategavo ties prekės ženklo įvedimu. Savo kailiu patyrė, kad viskas yra įmanoma – įveikti krizes užkandant adrenalinu, atskleisti patrauklaus darbdavio įvaizdį skeptiškoje aplinkoje, laimėti apdovanojimus tikint komandos sėkme. Šiandien padeda klientų verslams įgauti pagreitį, konkuruoti, parduoti, ar komunikuoti krizėse

    Renginio moderatorė:

    Delija Milašiūtė

    Marketingo ir komunikacijos ekspertė, UAB „Hersus“ direktorė ir LiMA Vilniaus skyriaus tarybos narė, turinti daugiau negu 15 metų patirtį marketingo, viešųjų ryšių ir komunikacijos srityse

    Daugiau informacijos ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1462

Skip to content