• Naujienos
  • Kviečiame į 3 artimiausius LiMA renginius!

    Kviečiame į 3 artimiausius LiMA renginius!

     

    LiMA kviečia į balandžio 26 d. 16:00 organizuojamą renginį „Influencerių rinkodara Lietuvoje: svarbiausia – skaičiai“ ir suteikia 20 proc. nuolaidą mūsų nariams su nuolaidos kodu KPRAR20!

    Vienos sėkmingos bendradarbiavimo su influenceriais formulės tikrai nėra. Kiekvienas atvejis – išskirtinis, kiekvienas bendradarbiavimas – naujos galimybės. Bet padėjus į šalį emocinį vertinimą ir pasitelkus skaičius, vis dėlto galima pabandyti atsakyti į klausimą, kas gi lemia sėkmingą prekės ženklų ir nuomonės formuotojų bendradarbiavimą.

    Digital agentūra „SuperYou“, bendradarbiaudama su rinkos tyrimų bendrove „Kantar“, agentūra „Berta&“ ir Lietuvos marketingo asociacija, atliko tyrimą „Lietuvos influencerių reitingas“, matuojantį Lietuvos influencerių įtaigumą bei aktualumą.

    Tyrimo „Lietuvos influencerių reitingas“ ataskaitos pristatymo metu išgirsite:

    • Kaip 2021-aisiais atrodė influencerių rinkodara Lietuvoje?
    • Kaip influencerius vertina rinkodaros specialistai ir visuomenė?
    • Kurie influenceriai užkariavo specialistų ir visuomenės simpatijas?
    • Koks influencerių vertinimo pokytis pastebimas per pastaruosius metus?
    • Kokias tendencijas galima įžvelgti artimiausioje ateityje?

     

    Tyrimo ataskaitą pristatys:

    Gabija Pilipavičiūtė, Digital agentūros SUPERYOU projektų direktorė, vadovaujanti projektų vadovų komandai

    Mindaugas Lataitis, Digital agentūros SUPERYOU vadovas

    Diskusijoje „Sėkmingas prekės ženklų bendradarbiavimas su influenceriais: nuo ko tai priklauso?“ dalyvaus:

    • Tomas Šilingis, SWEDBANK LIETUVOJE socialinių tinklų ekspertas
    • Renata Sadunišvili, Pasaulyje pirmaujančios duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovės KANTAR Lietuvos padalinio rinkos tyrimų ir įžvalgų direktorė
    • Daina Butėnė, AGARAS komercijos direktorė
    • Gabija Pilipavičiūtė, Digital agentūros SUPERYOU projektų direktorė, vadovaujanti projektų vadovų komandai
    • Mindaugas Lataitis, Digital agentūros SUPERYOU vadovas

     

    Daugiau informacijos ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1480

     

    LiMA kviečia į balandžio 28 d. 15:00 organizuojamą renginį „[MASTERCLASS] Klientų sprendimus lemiančios patirtys – kaip jas sukurti?“ ir suteikia 20 proc. nuolaidą mūsų nariams su nuolaidos kodu KPRAR20!

    Kliento patirtis tapo vienu didžiausiu prioritetu verslo sėkmei. Net 61% pirkėjų teigia, kad mokėtų bent 5% daugiau, jei žinotų, kad gaus puikią patirtį. Kai klientas jaučiasi vertinamas ir mėgaujasi patirtimi, jis ir vėl sugrįš bei dalinsis savo potyriais su kitais, taip pritrauks dar daugiau klientų.

    Gera patirtis padeda išlaikyti klientus ir paverčia juos prekės ženklo ambasadoriais, bet tik padarykite klaidą ir kliento nusivylimas lems atvirkštinį procesą – formuos negatyvią persepciją galimiems klientams. Pasaulinių tyrimų agentūrų ataskaitose teigiama, kad net 4 iš 5 respondentų paliktų lojalų prekės ženklą po trijų blogų patirčių.

    Praktinės sesijos metu sužinosite:

    • Kas įeina į yra kliento patirtis? Kokią įtaką kliento patirtys daro verslui?
    • Kaip identifikuoti kokia šiuo metu yra įmonės kliento patirtis?
    • Kokiais žingsniais kuriama kliento patirtis?
    • Kas yra paslaugų dizainas? Kokią vertę atneša paslaugų dizainas verslui?
    • Kaip veikiant paslaugų dizaino metodais gerinti klientų patirtis, kad jos atneštų apčiuopiamą naudą?

     

    Sesijos lektoriai:

    Deividas Juozulynas, CRITICAL CX strategas, produkto dizaino studijos DESDORP bendraįkūrėjas, VDA docentas

    Karolina Petraitytė, CRITICAL CX dizainerė, Kauno technikos universiteto mechanikos inžinerijos ir dizaino fakulteto lektorė, edukacinių priemonių dizainerė, pedagogė

    Daugiau informacijos ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1472

    LiMA kviečia į gegužės 5 d. 16:00 organizuojamą renginį „Praktiškai pritaikomos segmentacijos“ ir suteikia 20 proc. nuolaidą mūsų nariams su nuolaidos kodu KPRAR20!

    Įmonės dažnai neišnaudoja turimų vidinių duomenų potencialo arba atlikę išorinę segmentaciją pilnai jos nepritaiko. Šio seminaro tikslas – išmokti atlikti praktiškai pritaikomas segmentacijas.

    Segmentaciją galima skirstyti į dvi grupes: vidinę ir išorinę.

    • Vidinė segmentacija– tai įmonės turimų vidinių duomenų segmentacija, kuri leidžia pagerinti pardavimus (trumpai aptariamos ABC, RFM, LTV, MBD segmentacijos).
    • Išorinė segmentacija– tai ta, kurios įmonės viduje dažnai neturime ir ją atlikti padeda tyrimai (aptariamos psichografinė/ vertybinė, nuostatų/ elgsenos ir demografinė segmentacijos). Išorinė segmentacija padeda kurti žinutes pozicionavimui arba tarnauja reklamos tikslams pasiekti.

     

    Seminaro metu atsakysime į klausimus:

    • Kaip atlikti praktiškai pritaikomas segmentacijas?
    • Kuo gali būti naudingos vidinės ir išorinės segmentacijos?
    • Kokie yra skirtingi būdai atlikti segmentacijas?
    • Kaip pasirinkti sau tinkamą segmentą ar segmentus?

     

    Seminaras skirtas: marketingo vadovams, įmonių vadovams, marketingo specialistams, projektų vadovams ir visiems, kurie savo darbo kasdienybėje bent kartais priima sprendimus dėl vieno ar kito segmento ar tikslinės rinkos pasirinkimo.

    Lektoriai:

    Domantas Gailius, Vienas iš KOG instituto steigėjų, Inspired UM verslo plėtros vadovas

    Domantas Gailius yra 20+ metų patirtį turintis rinkodaros komunikacijos strategas ir praktikas, konferencijų „Password“, „LiMA Day“, „Delfi“ verslo sesijų pranešėjas.

    Dr. Eleonora Šeimienė, KOG instituto vadovė

    Dr. Eleonora Šeimienė turi 15+ metų patirtį rinkos tyrimų srityje, konsultuojant ir teikiant įžvalgas prekių ženklų augimui bei vartotojų patirties stiprinimui. Neurorinkodaros tyrimų praktikė, socialinių mokslų daktarė, ISM Universiteto docentė.

    Daugiau informacijos ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1474

Skip to content