• Kviečiame dalyvauti LiMA renginyje „Media kanalų tendencijos 2022”!

    LiMA kviečia dalyvauti seminare „Media kanalų tendencijos 2022” bei nariams suteikia 20% nuolaidą su kodu – KPRAR20!

    Teisingas media kanalų pasirinkimas, derinimas ir kampanijų įgyvendinimas padeda prekių ženklams efektyviai pasiekti tinkamą auditoriją su norima žinute.

    Kaip planuoti media strategiją? Kaip pamatuoti kampanijos efektyvumą bei rezultatus? Kokios tendencijos vyrauja skirtinguose media kanaluose?

    5 pranešėjai pasidalins savo įžvalgomis ir patirtimi:

    • Media deriniai 2022 – tendencijos ir sėkmė – BPN LIETUVA strategijų vadovas Gedas Kučinskas
    • Kitoje ekranų pusėje: televizijos rinkos tendencijos 2022 – TV3 komercijos direktorius Sigitas Berlinskas
    • 2022-ieji lauko reklamoje: realaus pasaulio alkis ir kitos tendencijos – JCDECAUX LIETUVA Digital vadovas Tomas Vaicekauskas
    • Ką žmonės veikia internete kiekvieną dieną? – DELFI tyrimų ir įžvalgų vadovė Renata Mackevičienė
    • Kokie bus 2022 metai radijui? – M-1 programų prodiuseris Gintas Vaičikauskas

    Renginys vyks vasario 22 d. 15 val., internetu.

    Daugiau informacijos ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1411

Skip to content