Jei kada viešėsite Vilkaviškyje, nepasididžiuokite ir apsilankykite PREMO – atnaujintoje miesto autobusų stotyje įsikūrusioje specializuotoje parduotuvėje, kurioje net įnoringiausi skonių mėgėjai gali išsirinkti kokybiškų gurmaniškų maisto produktų, o skubantys keliautojai, ieškantys lauktuvių, ras ir jau supakuotų dovanų rinkinių.
Kaip sako UAB „Vilkaviškio prekyba“ direktorė Akvilė Prakapaitė, parduotuvės PREMO idėja kilo dar 2019 metais keturiems bičiuliams verslininkams pastebėjus, kad mieste trūksta specializuotos parduotuvės su įvairiomis kokybiškomis prekėmis. O bemaž po metų, 2020-ųjų pavasarį, idėja jau buvo įgyvendinta ir parduotuvė atvėrė duris. Parduotuvės asortimentas buvo išskirtinai tik lietuviški produktai, tiekiami iš kruopščiai atrinktų vietos gamintojų: šviežios bei vytintos jautienos gaminiai, žvėrienos konservai, įvairių rūšių ir skonių aliejai, malta kava bei kavos pupelės, rankų darbo šokolado plytelės ir triufeliai, šakočiai ir kt.
„Pirmieji mūsų veiklos žingsniai buvo kiek nedrąsūs, nes parduotuvė atvėrė duris labai nepalankiu metu, esant Covid-19 pandemijai, – sako PREMO parduotuvės vadovė Akvilė, – tačiau labai greitai susidomėjimas tiek mūsų parduotuve, tiek ir siūlomu asortimentu augo, tad lygiai taip pat greitai supratome, jog tik reguliariai peržiūrėdami ir papildydami asortimentą naujais kokybiškais gaminiais, galėsime išlikti ir toliau patrauklūs pirkėjams“.
Būtent šio tikslo vedina, įmonė kreipėsi į Enterprise Europe Network (EEN) tinklo atstovus Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose bei užpildė anketą, skirtą verslo partnerių paieškai užsienyje. Kaip pastebėjo Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Tarptautinių ryšių ir protokolo skyriaus vadybininkė Irma Taparauskienė, PREMO anketa sulaukė išties didelio užsienio gamintojų susidomėjimo. Per nepilnus šešis mėnesius lietuvių įmonei buvo pateikta virš šimto užsienio kompanijų iš Italijos, Ispanijos, Prancūzijos, Vokietijos, Šveicarijos, Indijos, Portugalijos, Armėnijos, Lenkijos, Estijos ir kitų šalių pasiūlymų bendradarbiauti. Žinoma, tokiam aktyvumui, pirmiausia, įtakos turėjo tai, jog buvo ieškoma gamintojų (anketos gamybai/tiekimui visada sulaukia daugiau peržiūrų), tačiau ne mažesnis vaidmuo teko ir gerai atliktiems įmonės „namų darbams“: kompanija aiškiai ir labai detaliai užpildė visus reikalingus duomenis, preciziškai įvardijo, kokių gurmaniškų produktų ieško, užakcentavo, kokie yra reikalavimai kokybei, galiojimo ir net tiekimo terminams. „Būtent detalumas ir aiškumas yra visų pildomų anketų verslo partnerių paieškai sėkmės pagrindas, į tai skatinčiau atkreipti dėmesį ir kitas kompanijas, kurios dar tik planuoja pateikti savo įmonės anketą paskelbimui Enterprise Europe Network tinklo duomenų bazėje“, – akcentuoja I. Taparauskienė.
„Pildydami anketą tikėjomės sulaukti užsieniečių pasiūlymų, bet kad jų gausime tiek daug ir per tokį trumpą laiką – buvo tikrai nemaža staigmena“, – EEN duomenų bazės efektyvumu džiaugiasi PREMO atstovė Akvilė. „Bene didžiausias iššūkis mums buvo operatyvus visų gautų susidomėjimų peržiūrėjimas, siūlomų produktų tinkamumo ir patrauklumo mūsų rinkai vertinimas bei savalaikis sukomunikavimas su visais, atsiuntusiais užklausas. Prekių asortimentą formuojame labai atsakingai, todėl prieš padėdami naujus gaminius į lentyną ir prieš pasiūlydami juos klientui, pirmiausia patys degustuojame bei testuojame produktus – vertiname jų skonį, tekstūrą, patrauklumą akiai. Žinoma, pasižiūrime ir į kainą – ji taip pat turi būti priimtina pirkėjui,“ – parduotuvės veiklos subtilybėmis dalinosi A. Prakapaitė.
Parduotuvės atstovai džiaugiasi, kad iš visų užsienio įmonių, pasiūliusių kooperaciją per EEN tinklą, su trimis jau pavyko suderinti bendradarbiavimo sąlygas. Jų produktai – įvairūs delikatesiniai gaminiai iš Vokietijos, sūriai iš Olandijos, gurmaniški užkandžiai iš Danijos – jau sėkmingai papildė PREMO asortimentą. Dar su keliomis kompanijomis šiuo metu vyksta derybos. Kadangi įmonės verslo partnerių paieškos anketa EEN sistemoje aktyvi gali būti du metus, tikimasi, naudingų kontaktų sulaukti ir ateityje.
Reikia pridurti, kad PREMO palaiko ir lietuvių gamintojus, nuolat dairosi gurmaniškų produktų tiekėjų ir vietos rinkoje. Kadangi Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų vienas iš veiklos prioritetų – bendruomeniškumo ir bendradarbiavimo tarp rūmų narių skatinimas, galime pasidžiaugti, jog rūmų administracijos iniciatyva supažindintos kompanijos – rūmų nariai UAB „Vilkaviškio prekyba“ ir UAB „ACALA Group“ – jau susitarė dėl bendradarbiavimo. Nuo šiol PREMO parduotuvėje Jūs galite rasti bei įsigyti ir keletos rūšių premium kokybės nealkoholinio putojančio fermentuoto arbatos gėrimo ACALA.
Domina narystė Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose ar EEN tinklo verslo partnerių paieškos paslaugos? Susisiekime! https://chamber.lt/kontaktai/