• Naujienos
  • Eksportuotojų klube – diskusijos apie sėkmingą įmonių dalyvavimą tarptautinėse parodose

    Eksportuotojų klubo rugsėjo mėnesio susitikimo tema „Įmonės dalyvavimas tarptautinėse parodose: sėkmę lemiantys faktoriai“ buvo pasirinkta neatsitiktinai. Daugelyje šalių nurimus Covid-19 bangai, eksportuojančios įmonės vėl grįžta į įprastą komandiruočių, vizitų pas klientus ir svečių priėmimo ritmą, o dalyvavimas parodose vėl tampa kasdienybe. Tad daugeliui įmonių atstovų vėl kyla klausimai, kaip ir kokius darbus reikia atlikti, kad dalyvavimas tarptautinėje parodoje neštų maksimalią naudą.

    Klubo susitikime pranešimą apie sėkmingą dalyvavimą tarptautinėse parodose skaitė ir diskusijas inicijavo svečiai iš VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūros „Litfood“: Eksporto skatinimo ir plėtros grupės vadovė Irma Šlaičiūnaitė – Černiauskienė ir direktorius Šarūnas Celiešius.

    „Litfood“ yra ne pelno siekianti organizacija, remianti Lietuvos maisto produktų ir gėrimų gamintojus, padedanti jiems įsitvirtinti eksporto rinkose. Ji turi ilgametę patirtį organizuojant Lietuvos įmonių dalyvavimą didžiausiose tarptautinėse maisto produktų ir gėrimų parodose bei verslo misijose visame pasaulyje.

    Eksportuotojų klubo susitikime buvo kalbama apie tarptautinių parodų pasirinkimo kriterijus, renginių, vykstančių gyvai ir nuotoliu, pliusus bei minusus. Ypatingas dėmesys skirtas „namų darbų“ iki parodos atlikimui (tikslų išsigryninimui, atsakingam planavimui, biudžeto pasiskaičiavimui,  tinkamos komandos suformavimui ir kt.), veiksmams parodos metu (būti laiku, profesionaliai atrodyti, būti pro-aktyviems ir t.t.) ir verslo kontaktų valdymui po jos.

    Į diskusijas aktyviai įsitraukė ir gausus Eksportuotojų klubo narių bei svečių būrys. Susirinkusieji mielai dalinosi savo atstovaujamų įmonių dalyvavimo parodose patirtimis, patarimais ir įžvalgomis. Tie, kurie tik pradeda ar dar tik planuoja dalyvauti pirmose savo tarptautinėse parodose, išgirdo daug praktinių patarimų: kaip ir kur rinktis stendą, kaip sutaupyti jo įrengimo kaštus, kaip elgtis stendo darbuotojams ir kaip efektyviai suvaldyti informaciją, kad parodos metu užmegzti kontaktai vestų į realius pardavimus… Būtent tokie atviri pasidalinimai patirtimi, tiek sėkmių, tiek ir nesėkmių pavyzdžiai, ir yra patys vertingiausi susitikimuose, – tvirtino susirinkusieji.

    Norite prisijungti prie Eksportuotojų klubo narių būrio ir Jūs? Mielai kviečiame!  

Skip to content