„Nieko nėra pastoviau už pokyčius. Šiandieniniame versle, o ypatingai eksporte vienas iš pranašumų, kuriuos gali turėti įmonės nepriklausomai nuo jos dydžio yra greitis. Būtina nuolat vertinti ekonominius, politinius ir konkurencinius reiškinius ir atlikus analizę daryti prielaidas, kas bus netolimoje ateityje. COVID-19 pandemija parodė, kad įmonės norinčios ne tik neprarasti pardavimų, bet ir augti, vystyti naujus produktus, ieškoti alternatyvių pardavimų kanalų turi ne tik adaptuotis, bet ir numatyti galimus būsimus rinkos pokyčius ir nedelsiant priimti atitinkamus sprendimus.“, – sako KIKA GROUP Eksporto vadovas ir nuolatinis konferencijos EKSPORTO KODAS moderatorius Paulius Ausmanas.
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų kartu su Eksportuotojų klubu ir Enterprise Europe Network tinklu ketvirtą kartą organizuotą konferenciją EKSPORTO KODAS gyvai ir ZOOM transliacijoje stebėjo 300 dalyvių.
Jeigu nebuvote tarpe 300 laimingųjų, išgirdusių 7 įmonių atstovus – pranešėjus, kurie dalinosi eksporto patirtimi ir atskleidė, kaip pavyko prisitaikyti prie visų aplinkybių, kokie sprendimai padėjo išsaugoti įmonių stabilumą ir net atvėrė naujas nišas ir eksporto rinkas, kai „žaidimo taisyklės pasikeitė“, arba norite prisiminti praktikų įžvalgas, kviečiame žiūrėti konferencijos įrašą čia:
Daugiau apie konferenciją ir užfiksuotos renginio akimirkos – ČIA.