• Naujienos
  • Efektyvi komunikacija gali lemti įmonės sėkmę

    Gegužės 12 d. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Kėdainių filialas sukvietė verslininkus į seminarą „Efektyvi komunikacija – kaip ji lemia įmonės sėkmę?“. Renginio pradžioje, dalyviai prisistatė, nurodydami kokias įmones ar įstaigas atstovauja bei kokie lūkesčiai paskatino dalyvauti seminare. Vieni minėjo, kad sekėjų socialiniuose tinkluose turi prisirinkę pakankamai daug, naujienų „patiktukus“ (angl. k. like) spaudžia draugė, teta ar kaimynė, o realių klientų nedaug, nepavyksta sugeneruoti pastovaus klientų srauto. Kiti neslėpė, kad įmonėje trūksta tiek vidinės, tiek išorinės komunikacijos, treti – norėjo sužinoti, ką dar gali padaryti, kad pagerintų įmonės įvaizdį per komunikacijos kanalus bei įgytų naujų žinių.

    Seminare dalyvavo Kėdainių krašto verslininkai, įvairių organizacijų atstovai bei Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai nariai tiek iš Kauno, tiek iš Kėdainių.

    KPPAR Kėdainių filialo direktorė Ramunė Gustienė džiaugiasi, kad vis dažniau filialo renginiuose sulaukia rūmų narių ir iš kitų miestų. „Turime šaunią verslo bendruomenę, dėl kurios nuolat stengiamės ir rengiame įvairius renginius bei kviečiame dalyvauti visus Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų narius. Taip pat turime vieną gražiausių senamiesčių Lietuvoje, kuris gali didžiuotis turtinga istorija ir išskirtiniais kultūros paminklais“, – kviečia atvykti Kėdainių filialo direktorė.

     

    Seminaro pranešėjos patarimai

    Seminaro pranešėja Irina Eid, VšĮ „ScarFa“ įkūrėja, atkreipia dėmesį, kad šiomis dienomis labiausiai veikia „gyvos istorijos“ („story telling“), kurios žmogų veikia per emociją, o ne per statinio paveikslėlio peržiūrą. Geriausia komunikacija su klientu yra gyvas bendravimas, tačiau tam reikia pasiryžti skirti nemažai laiko. Dar vienas iš patarimų – jeigu dalinatės informacija apie savo veiklą socialiniuose tinkluose, rekomenduojama atlikti iki dviejų įrašų per savaitę. Jeigu jūsų siekis apie save pasakyti daugiau, galite dalintis vadinamais „storiais“.

    Svarbu atkreipti dėmesį, kad jeigu sulaukėte neigiamų komentarų ar padarėte įraše klaidą – netrinkite. Palikite, nes kaip sakoma „bloga reklama irgi yra reklama“, o jūsų paaiškinimas ar padėka už pastabą, tik atspindi jūsų nuoširdumą ir primena, kad irgi esate žmogus, kuris klysta, bet geba ištaisyti savo klaidas.

    Nebijokite kalbėti apie gerus darbus. Dažnai įmonės kuklinasi viešinti savo gerus darbus, traktuodamos, kad „nenori girtis“, tačiau netgi karo Ukrainoje akivaizdoje, jūsų skirta parama, labdara atspindi įmonės socialinę atsakomybę, bendruomeniškumą ir formuoja teigiamą įvaizdį apie jus.

    Skelbkite įrašus, apie įmonės šventes, apie darbuotojus ir jų atliekamą darbą, kuriamą prekę ar paslaugą, koks jos kelias, kol pasiekia klientą. Žinoma, jeigu turite darbuotojo sutikimą. Įmonės vienybė sporto, šeimos šventėse, ar pvz. „diena su gyvūnu“ ar „diena be automobilio“, taip pat yra komunikacija į išorę apie įmonės požiūrį į darbuotoją, vertybes bei socialinę atsakomybę.

    Seminaro metu – smagios grupinės užduotys

    Kad lietingą dieną nepritrūktų energijos ir bendravimo, renginyje dalyviai atliko užduotį grupėse, kurios tikslas buvo praktiškai parodyti, kaip veikia žmogaus sąmonė. Gavę vieną vienintelį žodį „šakutė“, komandos nariai turėjo sugalvoti kuo daugiau apibūdinimų, kaip galima būtų panaudoti šakutę. Po trijų etapų, dalyviai išsiaiškino ir suprato, kad vienos mintys kilusios pradžioje, vėliau buvo pakeistos tomis, kurios pirmos nebuvo atėjusios į galvą bei tai, kokie neišsemiami lobynai slypi mumyse, kaip galima pasitelkti originalumą komunikuojant vis kitaip ir įdomiai bei kaip komandos dvasia ir bendrystė sukuria polėkį ir neišsemiamą minčių lobyną.

    Pristatė naujovę – NFC technologija paremtas vizitines korteles „Distify“

    Renginio svečias Andrius Pleikys, drauge su komanda vysto inovatyvią idėją – kuria išmanias, NFC technologija paremtas vizitines korteles „Distify“. Verslininkas džiaugiasi, jog šia, tik ką į rinką paleista kortele, naudojasi vis daugiau žmonių ir siūlomą paslaugą nuolat tobulina. NFC technologija veikianti vizitinė kortelė, kuri tausojant gamtą gali būti pasirinkta ir bambukinė, atstoja krūvą popierinių vizitinių kortelių, kurių kai kurie nesaugo ar niekada net nepanaudoja. Šios kortelės dėka galėsite kaupti duomenis ir atlikti jų analitiką, valdyti turinį, skatinti grįžtamąjį ryšį, viena kortele naudotis išmaniosiomis ofiso funkcijomis ir pan. Daugiau informacijos apie startuolį:  www.distify.io

     

Skip to content