• Dalyvavimas tarptautinėse parodose – efektyvi priemonė surasti naujų partnerių užsienyje

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiančio projekto „Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje“ dėka per 14 projekto veiklos mėnesių su projekto teikiamu finansavimu išvyko ir su stendais Lietuvą tarptautinėse kosmetikos parodose atstovavo 10 Lietuvos kosmetikos įmonių. Įvertindamos savo eksporto strategiją, kai kurios įmonės pasirinko tik tam tikras parodas, kitos savo produkciją pristatė įvairiose šalyse. Įmonės dalyvavo parodoje „Eco Life Scandinavia“ Švedijoje, organiškos kosmetikos parodoje „Vivaness“ Vokietijoje, didžiausioje kosmetikos profesionalų parodoje „Cosmoprof Worldwide Bologna“ Italijoje, bei egzotiškoje „Beauty World Middle East“, kuri vyksta Jungtiniuose Arabų Emiratuose, Dubajuje. Džiugu, kad nemažai įmonių jau gali pasigirti pirmaisiais kontraktais ne tik Europoje, bet ir už jos ribų.

    UAB Uoga Uoga, dalyvaudama parodoje Švedijoje, sudarė kontraktą su Honkongo kosmetikos platintoju, o po „Vivaness“ parodos Vokietijoje pradėjo bendradarbiavimą su Kroatijos mažmeninės prekybos tinklu bei naujais platintojais Vokietijoje, Austrijoje ir Šveicarijoje.

    MB Filmai ir kvapai (prekės ženklas aromáma) po pirmosios savo tarptautinės parodos Dubajuje sulaukė pasiūlymo pristatyti produkciją Jungtinių Arabų Emiratų rinkai. Šiandien įmonės produkcijos jau galima įsigyti viename didžiausių Abu Dabio prekybos centrų, o produkcijos mėginiai išsiųsti net į  Pakistaną.

    UAB Pharmadia, gaminanti Lecler prekės ženklo lakštines veido kaukes, pasirašė kontraktą su distributoriumi Kuveite bei prekybos agentu Jungtiniuose Arabų Emiratuose.

    UAB Cosmoway (prekės ženklai Green Feel‘s, Rūta, Nida, Vėjas) džiaugiasi, jog profesionalios kosmetikos paroda Italijoje pasiteisino ir po jos  pavyko surasti naujus partnerius iš JAV, Didžiosios Britanijos,  Danijos ir Ispanijos, kurie teikia reguliarius užsakymus.

    Vienas didžiausių Baltijos šalių kosmetikos gamintojų UAB BIOK laboratorija, vystantis ir eksportuojantis prekės ženklus ECODENTA, KILIG ir MARGARITA, kartu su kitomis įmonėmis iš Lietuvos dalyvavo  3 tarptautinėse parodose Švedijoje, Vokietijoje ir Italijoje. Šių parodų metų surasti kontaktai leido dar labiau išplėsti naujas eksporto rinkas ir didinti pardavimus jose. Nauji klientai atsirado Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Graikijoje, Rusijoje ir Kroatijoje. Ecodenta ir KILIG yra pagrindiniai prekiniai ženklai, kuriuos įmonė eksportuoja į naujai surastas rinkas.

    UAB Dermofaktorius (prekės ženklas MANILLA) džiaugiasi, kad iš parodos Švedijoje parsivežė ne tik naujų kontaktų, bet ir naujų idėjų savo verslui. Įmonės jau beveik metus siūloma serumavimo idėja padėjo pritraukti naujų klientų bei sėkmingai išauginti parduodamos kosmetikos apimtis Lietuvoje. MANILLA informaciniai spaudos pranešimai spausdinami Skandinavijos žurnaluose, kuriuose taip pat galime rasti ir išsamių bei aukštais kokybės standartais vertinamų produktų apžvalgų. Po parodos didėja susidomėjimas įmone iš privataus sektoriaus, siekiančio gaminti savo produktus bei  pardavimo taškų Švedijoje, norinčių turėti MANILLA produktus savo asortimente.

    MB Driu Beauty, dalyvaudama parodose Švedijoje ir Italijoje, surado naujų klientų Taivane ir Honkonge, taip pat partneriui Danijoje gamina kosmetiką pagal užsakymą (private label).

    Lietuvių kuriami kosmetikos produktai tampa vis patrauklesni, geriau atpažįstami bei paklausesni užsienyje. Prekių lentynose jie sėkmingai konkuruoja su senais, žinomais prekių ženklais tiek savo  sudėtimi, tiek įdomia pakuote ar  išskirtinėmis  savybėmis. Tai puikiai atspindi ir augantys lietuviškos kosmetikos eksporto rodikliai.

    Kauno PPA rūmuose veikiančio projekto „Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje“ dėka, 2020 metais planuojamas dalyvavimas dar 4 tarptautinėse parodose Vokietijoje, Italijoje, Japonijoje ir Dubajuje, kas, tikėtina, padės surasti dar daugiau nišų pasaulinėse kosmetikos produktų rinkose.

Skip to content