Primename, kad Jūsų patogumui rūmų svetainėje sukurta „Nario zona“. Naudodamiesi šiuo įrankiu, Jūs galite užpildyti ir koreguoti rūmų nario lūkesčių anketą, atlikti mokėjimus arba sugeneruoti išankstinę sąskaitą, skelbti savo įmonės naujienas, kvietimus į renginius, dalintis pasiūlymais bendruomenei dėl konsultacijų, kvietimų ar akcijų bei vos vienu mygtuko paspaudimu parašyti mums laišką.
Kaip prisijungti?
Prie „Nario zonos“ gali prisijungti tik rūmų narių darbuotojai, kuriems yra suteikta galimybė jungtis prie sistemos (tokią galimybę suteikia pagrindinis nario kontaktinis asmuo). Norint prisijungti, reikia chamber.lt svetainėje virš pagrindinio meniu paspausti nuorodą „Prisijungti“. Jungiantis prie „Nario zonos“ pirmą kartą, reikės paspausti mygtuką „Gauti slaptažodį“. Tuomet bus atsiųstas el. laiškas su nuoroda, kurią paspaudus bus galima įrašyti savo paskyrai norimą slaptažodį. Po pirmo prisijungimo nuorodos gavimo ir slaptažodžio sukūrimo „Nario prisijungimas“ dalyje jungsitės su savo el. pašto adresu ir slaptažodžiu.
„Nario zona“
Prisijungus prie „Nario zonos“ matomi prisijungusių narių pranešimai, neapmokėtos sąskaitos, visos aktyvios narių konsultacijos. Ši dalis yra informacinė.
„Narystės mokesčiai“ – čia bus matomos visos įmonės sąskaitos nuo 2015 m. Jei sąskaita neapmokėta, yra galimybė tai padaryti paspaudus „Apmokėti“. Tai galima tiesiogiai atlikti per Paysera arba atsispausdinti automatiškai sugeneruojamą išankstinę sąskaitą.
„Renginiai“ – šioje dalyje bus matomas renginių sąrašas, į kuriuos registravosi nario kontaktas. Jei buvo atlikta registracija, tačiau nepadarytas pavedimas, tuomet bus matoma nuoroda „Apmokėti“. Taip pat yra numatyta galimybė atšaukti registraciją.
„Nario kontaktai“ – šioje dalyje yra matomi visi nario kontaktai, kurie yra priskirti prie nario informacijos CRM duomenų bazėje. Pagrindinis kontaktas gali pridėti daugiau kontaktų, kurių informacija realiu laiku atsiranda CRM dalyje. Taip pat pagrindinis kontaktas gali koreguoti kitų kontaktų informaciją bei ištrinti kontaktą (CRM dalyje, ištrynimo metu, kontaktas atsiejamas nuo nario).
„Rūmų nario lūkesčių anketa“ – koreguoti šią anketą gali tik pagrindinis nario kontaktinis asmuo.
„Nario informacijoje“ bus galima atnaujinti bendruosius įmonės duomenis (keisti vadovo duomenis, įmonės adresą), tikslinti lūkesčių anketą (pavyzdžiui, jei sudomino naujos eksporto kryptys, atsirado kitų atstovavimo lūkesčių ir pan.). Koreguoti nario informaciją galės tik pagrindinis nario kontaktinis asmuo.
„Mano pranešimuose“ nariai gali skelbti pranešimus, skirtus viešai sklaidai (įmonės naujienas, žinias, kvietimus į savo organizuojamus renginius ir kt.). Pranešimai bus skelbiami chamber.lt rubrikoje „Nariai informuoja“ juos patvirtinus svetainės administratoriui (atsakingam rūmų darbuotojui).
„Mano pasiūlymai/konsultacijos“ – čia nariai gali skelbti bendruomenei skirtus pasiūlymus dėl teikiamų konsultacijų, nuolaidų kitiems nariams ir jų darbuotojams, kvietimus pasinaudoti specialiomis akcijomis ir kt. Šie pasiūlymai bus skelbiami juos patvirtinus svetainės administratoriui. Nariams, prisijungusiems prie savo zonos, bus pateikiama visa pasiūlymo informacija, o viešai matomoje svetainės chamber.lt rubrikoje „Narys – nariui (konsultacijos, pasiūlymai)“ – žinia apie pasiūlymą nenurodant kontaktų.
Narys savo pasiūlyme nurodytais kontaktais gaus informaciją apie susidomėjusius pateiktuoju jo pasiūlymu.
„Narių pasiūlymai/konsultacijos“ – šioje vietoje bus matomi visi patvirtinti narių (t.y. bendruomenės) pasiūlymai ir konsultacijos.
„Rašyti į KPPAR“ – nariai galės parašyti tiesioginį laišką į rūmus.
Apie bet kokius Jūsų atliktus veiksmus atsakingi rūmų darbuotojai gaus pranešimus. Kontaktai iš CRM atsinaujins kas 15-30 min., sąskaitos iš CRM – kas 30 min., nariai – kas valandą.
Jeigu jungiantis prie „Nario zonos“, naudojantis jos funkcijomis kiltų techninių problemų ar neaiškumų, prašytume kreiptis šiuo el. paštu: jelena.versinina@chamber.lt, CC – andreja.starkute@chamber.lt