• Pardavimų meistriškumo mokymai

    Pardavimų meistriškumo mokymai – tai įvadinė verslo plėtros ir rinkodaros mokymų dalis, kurią sudarys marketingo komplekso, rinkos analizės, finansų bei kitų verslo plano dalių temos. Dalyviai įgis žinias, kokius rinkodaros elementus (ne tik jau daugeliui žinomus 4P – produktas/paslauga, kaina, vieta, reklama) reikia įvertinti kuriant prekės ženklą ir startuojant rinkoje. Ekspertai pasidalins žiniomis ir praktikomis bei konkrečiais įrankiais, šablonais, kuriuos dalyviai galės taikyti produkto ar paslaugos vertinimui. Mokymų metu dalyviai įgis finansinio planavimo ir verslo plano rengimo pagrindus, kurie įgalins įvertinti prekės ženklo potencialą ir financinius poreikius.

    Į mokymus kviečiame asmenis, kuriančius ar plėtojančius verslą Kauno ir Marijampolės regionuose.

    Mokymų trukmė: 2 d., 16 ak. val.

    Mokymų vieta: ZOOM platforma

    Mokymai nemokami, būtina registracija: https://forms.gle/jmfuV8rXa9yHA3cc8

    Vietų skaičius ribotas: 35 vietos

     

    Pardavimų meistriškumo mokymų programa:

    Gegužės 18 d. Marketingo kompleksas, lektorė dr. D. Venciūtė

    9:30-11:00
    • Įvadas į marketingą: kas yra marketingas, marketingo strategija vs marketingo planas, marketingo kompleksas (4P vs 7P)
    • Pirmasis marketingo komplekso elementas: Produktas (Paslauga) vs prekės ženklas
    • Pakuotės reikšmė produkto sprendimuose
    11:00-11:20
    • Pertrauka
    11:20-12:50
    • Distribucijos kanalų pasirinkimas, skirtumai, susiję sprendimai
    • Kainodaros strategijos ir jų pasirinkimo skirtumai
    12:50-13:30
    • Pertrauka
    13:30-15:00
    • Rėmimo kompleksas, klasikiniai rėmimo komplekso elementai (reklama, viešieji ryšiai, asmeninis pardavimas, tiesioginė rinkodara) ir modernieji elementai (marketingas socialiniuose tinkluose, partizaninis marketingas ir kt.)
    15:00-15:15
    • Pertrauka
    15:15-16:45
    • Prielaidų formulavimas, siekiant išgryninti savo siekiamą marketingo kompleksą

     

    Gegužės 19 d. Pirminė rinkos analizė, lektorė dr. D. Venciūtė

                                Finansinis planavimas, lektorė doc. dr. A. Klimavičienė

    9:30 -11:00
    • Konkurencinė aplinka ir jos svarba gryninant marketingo komplekso elementus
    • Konkurentų analizė ir palyginimas
    • Vartotojų segmentavimas ir analizė
    11:00 -11:20
    • Pertrauka
    11:20 -12:50
    • SSGG analizė
    • Atvirų duomenų paieškos sistemų pritaikymas analizuojant vartotojus, konkurentus ir išorinę aplinką
    12:50 -13:30
    • Pertrauka
    13:30-15:00
    • Finansinio planavimo esmė ir svarba. Pagrindinės verslo išlaidų grupės. Fiksuoti ir kintami kaštai
    • Finansinio plano elementai. Pajamos, sąnaudos, pinigų srautų planavimas. Lūžio taško įvertinimas
    15:00 -15:15
    • Pertrauka
    15:15 -16:45
    • Mokestinė aplinka
    16:45 -17:00
    • Pertrauka
    17:00-18:00
    • Tinklaveikos renginys (kontaktų /tinklaveikos sesija anglų k. mokymų dalyviams iš Lietuvos, Lenkijos). Tinklaveikos renginį ves projekto partneriai iš Lenkijos

     

     

    Pardavimų meistriškumo mokymų lektoriai:

    Dr. Dominyka Venciūtė –viena labiausiai žinomų Lietuvoje asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių, rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir analitikos programos direktorė ir dėstytoja. Dominyka savo ilgamete (virš 10 metų) rinkodaros patirtimi dalijasi konsultuodama įmones ir įvairių sričių profesionalus, skaito pranešimus konferencijose ir įvairiuose renginiuose.

     

     

     

     

     

    Doc. dr. Asta Klimavičienė – finansų mokslų daktarė (Mančesterio universitetas, Jungtinė Karalystė), ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė, el. vadovėlio “Finansų valdymas” autorė. Asta dėsto bakalauro, magistrantūros, vadovų magistrantūros ir EMBA studijose, taip pat finansų valdymo patirtimi dalinasi mokymuose privačioms ir viešojo sektoriaus įmonėms.

     

     

     

    Lektorių asistentė:

    Vitalija Ročė – rinkodaros ir komunikacijos praktikė, turinti daugiau negu 10 metų patirtį kuriant prekės ženklus, įgyvendinant rinkodaros ir komunikacijos strategijas. Ji yra sukūrusi daugiau kaip 20 nekilnojamojo turto prekės ženklų, kurių keletas apdovanoti Lietuvoje ir Baltijos šalyse. OVC Consulting lektorės sritis – asmeninis produktyvumas bei darbdavio įvaizdis, būdai padedantys pasakoti įmonių istorijas išorėje ir viduje.

     

     

     

     

     

    Registracija į mokymus: https://forms.gle/jmfuV8rXa9yHA3cc8

    DĖMESIO! Visi mokymų dalyviai turi turėti kompiuterius, video kameras, mikrofonus bei interneto ryšį.

     

    Organizatoriai: Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai

    Informacija: el. paštu andreja.starkute@chamber.lt arba daiva.vysniauskiene@chamber.lt

     

     

    Jungtiniai verslo vystymo mokymai vykdomi pagal Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo INTERREG V-A Lietuvos ir Lenkjos bendradrabiavimo per sieną programos projektą „Paramos verslui sistemos akceleravimas” (ACCESS), LT-PL-4R-301

     

     

     

    Data: 2021-05-18 - 2021-05-19, nuo 09:30 iki 18:00


Skip to content