Prasidėjusi Covid-19 pandemija skirtingai paveikė verslus. Jei vienos įmonės buvo priverstos veiklas pristabdyti ar net ir visai užverti duris, kitoms priešingai – šis laikas tapo naujų galimybių pradžia. Viena iš tokių įmonių – UAB „Zuja“. Tai nuo 2013 metų veikiantis šeimos verslas, kurio pagrindinė veikla yra „darbo įrankių vaikams“, t.y. žaislų vaikams, tiekimas. Juk vaikų pagrindinis darbas yra žaisti, o žaisdami vaikai mokosi, lavėja ir tobulėja. UAB „Zuja“ renkasi įdomius ir išskirtinius žaislus, šiuo metu yra oficialus prekinių ženklų – Plus Plus (Danija), Lottie (Airija), Arias ir Comansi (Ispanija), Q-Bricks (Italija), Bino (Čekija), Snails (Graikija), Floss&Rock ir Splat Planet (Anglija), PlayMais (Vokietija), Igroteco (Ukraina) ir kt. atstovas Baltijos šalyse. Taip pat įmonė gamina lietuviškas edukacines dėliones (PIO).
Kaip sako įmonės vadovas Alfonsas Ramažauskas „pandemijos laikas neaplenkė ir mūsų, tad su pirmuoju karantinu atsirado laiko kiek stabtelti, įsivertinti ir dar kartą permąstyti kylančias rizikas, kai visas verslas remiasi tik ant vienos veiklos. Būtent čia ir atsirado mintis, jog veiklą reikia diversifikuoti, imtis kažko naujo“.
Naują veiklos kryptį padiktavo netikėtai namuose atsiradęs augintinis – šuo. „Peržvelgę rinkoje siūlomo augintinių maisto asortimentą pamatėme, kad ši niša nėra pilnai užpildyta, – pasakajo įmonės bedrasavininkė Vitalija Ramažauskienė, – būtent todėl ir kreipėmės į Enterprise Europe Network, veikiantį Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose, su prašymu padėti rasti patikimą verslo partnerį – augintinių maisto gamintoją“.
Enterprise Europe Network darbuotojas jau tą pačią dieną atrinko ir atsiuntė keletą Enterprise Europe Network tinklo duombazėje paskelbtų anketų nuorodų, iš kurių kompanija atsirinko vieną pasiūlymą, ypač patraukusį dėmesį – belgų kompanija, nuo 2006 m. gaminanti aukštos kokybės maistą katėms ir šunims, ieškojo atstovo arba platintojo užsienio šalyse.
Enterprise Europe Network tinklo darbuotojams Lietuvoje ir Belgijoje tarpininkaujant, abi kompanijos buvo operatyviai supažindintos. Kaip mini įmonės vadovas Alfonsas Ramažauskas „komunikacija ir derybos su belgais buvo itin sklandžios. Greitai gavome produktų katalogą, į visus mums rūpimus klausimus buvo atsakyta aiškiai ir laiku, tad jau po keleto pokalbių nusprendėme įsigyti produktų pavyzdžių. Žinoma, produktų testavimas kiek užtruko, tačiau vos pamatėme, jog maistą mielai valgo visokio „plauko“, t.y. tiek paprasti, tiek veisliniai šuniukai ir kačiukai, nusprendėme tapti belgų gaminamo premium maisto augintiniams DELCON atstovu Lietuvoje“. DELCON didžiausią dėmesį skiria maisto toleravimui ir sveikos, kokybiškos, visavertės mitybos užtikrinimui. Tai aukštos kokybės šunų ir kačių maistas, pagamintas tik iš kokybiškų ir natūralių produktų bei papildytas prebiotikais.
„Su Enterprise Europe Network sėkmingai bendradarbiaujame jau keletą metų ir jau ne kartą įsitikinome, jog tai puikus įrankis ne tik ieškantiems išėjimo į užsienio rinkas ar esamo produktų krepšelio plėtrai, bet ir naujų partnerių ar veiklos idėjų paieškai“, – atviravo įmonės „Zuja“ atstovė Vitalija Ramažauskienė.
Domina Enterprise Europe Network paslaugos ir Jus? Susisiekite su tinklo atstovais.