• Naujienos
  • Įvyko pirmoji konferencija „Kėdainių verslumo identitetas”

    Antrąjį lapkričio penktadienį, Verslo dienos proga, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Kėdainių filialas surengė pirmąją konferenciją „Kėdainių verslumo identitetas“. Šios konferencijos tikslas – pristatant Kėdainiuose veikiančias įmones, nustatyti/išsiaiškinti, koks Kėdainių verslumo identitetas, kas lemia lyderių pozicijas statistiniuose tyrimuose? Pranešėjai – nuo tradiciškai auginančių agurkus iki įmonių, kurios šio krašto pramonėje įnešė transformacijų, akivaizdu – lemsiančių ir visos miesto pramonės ateitį. Tad kyla klausimai – kaip Kėdainiai atrodys artimiausią dešimtmetį? Kaip miesto situaciją pakeis užsienio investuotojai ir jau esantys, besiplečiantys gamintojai?

    Lapkričio 10 dieną vykusioje konferencijoje pranešimus skaitė: ekonomistas Aleksandras Izgorodinas, UAB „Agrošiltnamiai“ direktorius Paulius Andriejavas, UAB „Kormotech“ kokybės vadovė Daiva Vaitkevičienė, UAB „Ikarai“ direktorius Arminas Kildišis, UAB „Doresta“ projektų vadovė Rasa Bielskytė-Masiokė, UAB Kėdainių laisvoji ekonominė zona valdybos narys Giedrius Valuckas, VŠĮ Genas Kėdainiai iniciatyvos bendraįkūrėjas Benas Cechanavičius. Konferencijos metu vyko ir panelinė diskusija apie Kėdainių verslumą, kurioje dalyvavo istorikas prof. Aivas Ragauskas, Daugiakultūrio centro direktorė Audronė Pečiulytė ir Kėdainių krašto muziejaus direktorius Rimantas Žirgulis.

    Diskusijoje tyrinėjant, kur slypi Kėdainių verslumo identitetas? – vieningai buvo padaryta išvada, kad visgi tai lemia itin patogi Kėdainių geografinė padėtis ir, žinoma, viena svarbiausių priežasčių – tai žmonės, kurie myli savo kraštą, yra ištikimi šio krašto patriotai. Tai – kėdainiečiai, kurie nuo senų laikų ypatingai verslūs, veržlūs, atviri ir draugiški įvairioms tautoms – čia buvo įvairių tautų susitikimo, verslo, pramonės, amatų, prekybos vieta: veikė net trys turgaus aikštės. Ne kiekvienos valstybės sostinė galėjo pasigirti tokiu skaičiumi.

    Ir šiandien, nors būdami mažesnės bendruomenės dalimi, Kėdainių verslininkai kuria glaudesnį ryšį ne tik vieni su kitais, bet ir su vietos savivalda. Kėdainiuose veikiantys Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, būdami didžiausiais Rūmais regione, ženkliai prisideda prie kokybiško ir sutelkto verslo bendrųjų interesų atstovavimo.

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai dėkoja visiems prisidėjusiesiems prie pirmosios Kėdainių verslo bendruomenei skirtos konferencijos „Kėdainių verslumo identitetas“: Mecenatams: UAB Kėdainių laisvoji ekonominė zona ir UAB „Ikarai“; Rėmėjams: UAB „Bekonas LT“, MB „Kroklendas“, VšĮ Kėdainių švietimo pagalbos tarnyba, MB „Piscator“, prekės ženklui „Šamūkis”, socialiniam verslui „Dovanok gerumą” bei UAB „Kvalitetas“ prekės ženklui Urban food; Informaciniams partneriams: VšĮ „Rinkos aikštė“, Kėdainių Balticum TV. Už pagautas renginio akimirkas – fotografei Irinai Eid, VšĮ „Scarfa“.

Skip to content