Iš pirmo įspūdžio sunku patikėti, kad darbo aplinką, verslo santykius, klientų ir partnerių emocijas galima valdyti per kvapus ir kitus pojūčius. Tačiau yra nemažai pavyzdžių, kurie patvirtina, kad rega, klausa, uoslė, lytėjimas ir skonis, visi penki pojūčiai, yra labai svarbūs vertinant aplinką ir priimant teisingus sprendimus.
Rūmų klubo svečius galerijoje „Balta“ rugsėjo 20-osios pavakare pasitiko galerijos savininkė Jolanta Šmidtienė – viena žinomiausių Kauno menininkių, kartu su kitomis Tekstilininkų gildijos narėmis kasmet originaliais rankų darbo puošiniais dabinanti miesto eglę Rotušės aikštėje ir skverą M.Valančiaus gatvėje. Renginio pradžioje dailininkės Gailutės Akelienės tapybos ant šilko suknelės romantiškos muzikos fone kerėjo per pirmuosius – klausos, regos ir lytėjimo (rankų darbo) pojūčius.
Pasak UAB „Ispado“ vadovės Inos Tursienės, verslo vadovai turėtų atkreipti dėmesį į mažmožius, kurie iš tikrųjų yra labai svarbūs: ką pamato klientas, įėjęs į biurą – kokią aplinką, kokius žmones, kokias spalvas? Kokiu balso tembru kalba darbuotojai? Gal groja tyli muzika? Kokie vyrauja kvapai?.. Tai gerai (arba blogai) nuteikia lankytoją.
Apie paslaptingą ir daug kam dar mažai pažįstamą kvapų pasaulį pasakojo UAB „Ispado“ aromaterapeutė Ramunė. Kokie kvapai veikia mąstymą, kokie – atmintį, kurie veikia emocijas arba sveikatą? Kuo turi kvepėti vadovas, o kokie kvapai reikalingi strategui? Kaip sukurti pasitikėjimą ir palankumą kuriančią aplinką?
UAB „Boslita“ klubo svečiams pristatė naują putojantį žaliųjų obuolių, šeivamedžių ir aviečių vyną „Sparkletini by Verdi“, UAB „Jagna“ priklausantis resroranas „Arbato menė“ vaišino gurmaniškais vieno kąsnio sumuštiniais.
Rūmų bendruomenei buvo pristatyti nauji nariai: UAB „Tranzito paslaugų centras“, UAB „Aveiras“, UAB „Asiga“, Kauno maisto pramonės ir prekybos mokymo centras, UAB „Ilsna“, UAB „New Caprise“.
Į Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmus taip pat įstojo UAB „Galinta ir partneriai“, UAB „Lakmalit“, UAB „Imlitex holdings“, UAB „Novanet“.