Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiantis INNO klubas, kartu su Kauno verslo vadovų klubu, rugsėjo 15 dieną lankėsi Vidaus vandens kelių direkcijoje ir susitiko su direkcijos generaliniu direktoriumi Vladimiru Vinokurovu.
Įmonės vadovas pristatė Lietuvos vidaus vandens transporto situaciją šiandien ir kokie darbai numatyti atlikti artimiausiais metais, kad laivyba upėmis Lietuvoje plėtotųsi. Lietuva istoriškai turėjo stiprų upių transportą, o tarpukariu tai buvo viena iš daugiausiai valstybės biudžeto lėšų gaunančių sričių. Kaunas ir Jurbarkas labai daug krovinių gabendavo upių transportu. Šiandien vidaus vandens kelių direkcija daug dėmesio skiria infrastruktūros sukūrimui, kad pramoginė ir komercinė laivyba galėtų sėkmingai plėtotis.
Po pristatymo klubo nariai plaukė laivu „Žalgiris“ iki Vytauto pilies. Plaukimo metu iš upės apžiūrėta Marvelės krovininė prieplauka, Keleivių prieplauka prie „Combo“ ir prieplauka prie Vyrauto bažnyčios. Susipažino su bunomis, kurias stato visame Nemune iki Kuršių marių. Buna yra pylimas upėje, statmenas arba beveik statmenas krantui, vandens tėkmei reguliuoti ir statomos grupėmis prie abiejų krantų. Bunos saugo krantus nuo ardymo, o jų susiaurinta tėkmė neleidžia nusėsti nešmenims ir valo upės vagą.
Netolimoje ateityje Nemunu tekės aplinkos taršą ir sausumos kelių apkrovimą mažinantys rimti krovinių srautai, daugybę galimybių turės pramoginė, pažintinė ir keleivinė laivyba Lietuvos upėmis.