Rugsėjo 19 d. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Eksportuotojų ir Marketingo vadovų klubų nariai analizavo asmeninio prekės ženklo sąvoką bei gilinosi į jo galimybes.
Kalbant apie prekės ženklą, nesvarbu ar tai asmeninis prekės ženklas ar ne, visų pirma reikia suprasti kas yra rinkodara. Pagalvojus apie rinkodarą neretai pirma į galvą ateinanti mintis yra reklama. Tačiau tai būtų tikrai per siauras apibrėžimas. Kur kas patrauklesnis rinkodaros apibūdinimas yra tas, kad rinkodara – tai varžybos dėl žmonių dėmesio, dar kitaip kalbant, rinkodara yra žmogaus vidinis jausmas (galima jį pavadinti emocija) apie tam tikrą produktą, organizaciją ar paslaugą. Iš čia atsiranda ir asmeninio prekės ženklo apibrėžimas. Tai – kitų žmonių vidinis jausmas apie mus.
Neretai žmonės mano, kad neturi asmeninio prekės ženklo, bet tai – netiesa. To priežastis – daugybė mitų. Vienas populiariausių – kad tik įžymybės turi asmeninius prekės ženklus. Kitas mitas – kad tai naujas dalykas. Tačiau tai paneigia faktas, kad asmeninio prekės ženklo terminas pirmą kartą paminėtas dar 1997 metais.
Socialiniai tinklai suteikia galimybę asmeninius prekės ženklus skleisti plačiau ir tai gali būti naudinga ne tik mums patiems, bet ir verslui. Yra nustatyta, kad įmonių socialiniuose tinkluose skleidžiamomis žinutėmis pasitiki 33 proc. pirkėjų, tuo tarpu jeigu tokia pačia žinute dalinasi pažįstami žmonės, pasitikėjimas informacija išauga iki 90 proc. Dar vienas labai naudingas patarimas įmonių vadovams – net 82 proc. žmonių labiau pasitikės įmone, jeigu jos vadovai bus aktyvesni socialiniuose tinkluose.
Apie tai, kaip teisingai veikti socialiniuose tinkluose, kaip nepakenkti sau ir įmonei bei kaip asmeninį prekės ženklą tobulinti ir įgalinti versle, pasakojo ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vadybos mokslų daktarė bei asmeninės ženklodaros ir marketingo konsultacijų projekto „Persona Cognita“ įkūrėja Dominyka Venciūtė.