Ar žinojote, kad net 86% vartotojų renkasi prekės ženklus, kurie atitinka jų vertybes ir net 75% tikisi vientisumo prekės ženklo komunikacijoje?
Daug vadovų kurdami prekės ženklus pirmiausia koncentruojasi į taktinius žingsnius kuo greičiau paleisti prekes ar paslaugas į rinką, numodami ranka į svarbų ilgalaikės strategijos žingsnį – kokybišką brand’o strategiją ir vizualinį identitetą. Iš vienos pusės tai yra suprantama, nes įmonė negali egzistuoti be pajamų generavimo. Iš kitos pusės – įmonės augimas yra lėtesnis, vizualinė komunikacija padrika, marketingo komandai (jeigu tokia yra) apsunkinamas darbas greičiau priimti tikslingus sprendimus, švaistomi pinigai dizaino darbams, kurių galbūt galima buvo išvengti.
Mes padedame tiek naujiems, tiek seniems prekių ženklams suvokti brandinimo procesą, kuriame strategijas, vizualinį identitetą, konsultuojame.
Tad, jeigu turite klausimų ar norite profesionalios nuomonės apie savo prekės ženklą iš išorės, mielai pakonsultuosime!