Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su užsienio partneriais įgyvendina projektą „Tarpeuropinis inovacijų tinklas“ (projekto numeris TR2015/DG/01/A6-02/081). Šio projekto tikslas – skatinti inovatyvaus verslo kūrimą ir plėtrą konsultuojant bei organizuojant mokymus tiek jau įkurtoms įmonėms, tiek startuoliams, dar tik turintiems verslo idėją. Taip pat sukurti internetinę platformą, skirtą interaktyviems mokymams inovacijų, projektų valdymo, verslumo, intelektinės nuosavybės teisių temomis. Šio projekto koordinatorius – Trabzon prekybos ir pramonės rūmai, projekto partneriai – Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai bei Bulgarijos prekybos ir pramonės rūmai.
2020 m. kovo mėnesį, įgyvendinant projekto veiklas, buvo paskelbtas inovatyvių verslo idėjų konkursas, kuriame turėjo galimybę dalyvauti visi Kauno ir Marijampolės regionų jaunieji verslininkai, dar tik turintys verslo idėją, arba jau registruotos, tačiau ne ilgiau nei 3 metus veikiančios įmonės. Konkursas buvo skirtas projektų idėjoms ir projektams nukreiptiems į mokslinius tyrimus ir plėtrą, suteiksiantiems pridėtinę vertę, skirtiems gaminti ir plėtoti aukštos kokybės produktus ir/ar paslaugas bei prisidėsiantiems prie miesto ir šalies gerovės augimo.
Konkursui net 13 komandų pateikė savo projektų idėjas. Šias idėjas analizavo ir vertino komisija, sudaryta iš visų projekto šalių-partnerių atstovų. Po puikaus tarptautinio projektų idėjų pristatymo, spalio pradžioje komisija išrinko tris geriausius projektus. Projektų komandos turėjo puikią galimybę tarptautinei komisijai pristatyti savo idėjas. Komisija palankiai įvertino projektų svarbą ir aktualumą, o vienai iš komandų netgi pasiūlė bendradarbiauti su panašią idėją vystančia Bulgarijos komanda.
„GreenHood Lithuania“ – projektas orientuotas į aplinkos taršos problemą Lietuvoje. Pagrindinė projekto idėja – pakviesti jaunas šeimas iš visos Lietuvos sodinti medžius ir rūpintis savo gamta kartu. Kviesdami įsigyti medį komanda kuria šeimų bendruomenę bei skatina santykio vienas su kitu pajutimą. Projektas skatina labiau rūpintis būsimu gyvenimu, aplinka ir pasauliu, kuriame gyvensime mes ir mūsų vaikai. „GreenHood Lithuania“ prisistato kaip saugios ir sveikos vietos vaikams auginti simbolis.
Žmonės, kurie augina gyvūnus (šunį arba katę), paprastai susiduria su pagrindine problema – kur palikti savo augintinį, kai planuoji išvykti atostogų? „Pet care“ komanda siekia išspręsti šią problemą. Projekto idėja – sukurti platformą-programėlę, kuri sujungtų dvi asmenų grupes: pirmoji – vartotojai, kurie programėlės pagalba galėtų susirasti esamus poreikius atitinkantį pasirinkti asmenį, kuriam paliktumėte savo augintinį ir antroji – gyvūnų prižiūrėtojai, kurie turi tinkamas sąlygas, nori ir gali laisvu laiku pasirūpinti naminiais gyvūnėliais. „Pet care“ platforma sujungs gyvūnų prižiūrėtojus, kurie norėtų užsidirbti papildomų pajamų ir gyvūnų šeimininkus, kurie norėdami išvykti neturi kur juos palikti.
Atliekų kiekis pasaulyje nuolat auga, o šiukšlių perdirbimas Lietuvoje vis dar nepakankamas. „AdR“ projekto komanda nori sugriauti mitus apie perdirbimą ir paskatinti žmones rūšiuoti šiukšles, bet kur, kur jie bebūtų. Komanda siekia parodyti gerą pavyzdį kaip tai padaryti, pristatydami „AdR“ šiukšlių dėžes miestų savivaldybėms bei renginių organizatoriams. Viena iš įtikinėjimo technikų – socialinis įrodymas. Būtent todėl idėjos autoriai pasirinko šią tikslinę auditoriją. Pagal socialinio įrodymo techniką žmonės išmoksta elgtis ar reaguoti į skirtingą situaciją, stebėdami kitus. Kitaip tariant, jie ieško socialinių įrodymų. Štai kodėl dažnai girdime „jei visi tiki, taigi tai turi būti tiesa“ arba „jūs turite elgtis arba daryti taip, nes visi taip daro“. Parodydami, kad visi rūšiuoja atliekas viešose vietose, „AdR“ komandos atstovai pateikia tą įrodymą vietos bendruomenėms ir visuomenei. Be to, jų siūlomos šiukšliadėžės yra su skelbimų lentomis ar net ekranais lauko reklamai, socialinių pranešimų talpinimui ir pan. Tai puiki galimybė, norint atkreipti dėmesį.