Softera Baltic atlyginimo valdymo sprendimas yra skirtas mažų ir vidutinio dydžio įmonių darbuotojų darbo laiko ir atlyginimų apskaitai, personalo valdymui ir susijusių užduočių automatizavimui. Sistema sukurta siekiant padidinti sistemos vartotojų produktyvumą, mažinti administracinį krūvį ir našiau dirbti operuojant tiksliais bei realiuoju laiku gaunamais duomenimis vienoje verslo valdymo sistemoje.
Sprendimą galite įsigyti ir diegtis savo serveriuose arba nuomotis, kaip paslaugą, priklausomai nuo jūsų įmonės poreikių.
Sistemą sudaro keturios dalys:
Personalo valdymas
Atlyginimo valdymas
Darbo laiko apskaita
Ataskaitų formavimas
Sprendimas sukurtas „Microsoft Dynamics NAV“ pagrindu, atitinka visus Lietuvos įstatymus, kalbos reikalavimus ir yra optimaliai pritaikytas vietinių įmonių poreikiams.
Visa išsamesnė informacija el. paštu gintare.juskiene@softera.lt
, tel. +370 (37) 752772 ir el. svetainėje http://navnuoma.lt/du/
Susisiekite ir mes padėsime jums rasti tinkamiausią sprendimą.