• UAB “Softera Baltic” kviečia į nemokamą konferenciją

    UAB "Softera Baltic" kviečia į nemokamą konferenciją
    TIKSLO LINK 2014
    Darbo su klientais gerosios praktikos

    Gerbiamieji,

    džiaugsimės Jus matydami jau ketvirtojoje konferencijoje vadovams TIKSLO LINK`14″
    , kuri vyks rugsėjo 24 d. verslo centro „Baltic Hearts“ salėje (Ukmergės g. 120, Vilnius. A pastatas, 5 aukštas).

    XXI amžius – kliento amžius. Įmonės pasaulyje jau spėjo įsitikinti, kad dėmesys klientui ir santykių su klientais valdymo (CRM) strategija gali būti konkurencinio pranašumo šaltiniu.

    Tad šiais metais vadovus kviečiame dalintis gerosiomis darbo su klientais praktikomis, susipažinti su tendencijomis ir naujomis galimybėmis. Diskutuosime verslui aktualiomis temomis:

    • · orientacija į klientą – iššūkiai, galimybės ir vertė

    • · dėmesys klientui: ilgalaikių santykių kūrimas, efektyvus aptarnavimas

    • · pardavimų didinimas, klientų lūkesčių valdymas

    • · santykių su klientais valdymas (CRM) strateginiu požiūriu

    • · procesų, ryšių ir komunikacijos valdymas

    • · darbo su klientais gerosios praktikos, vyraujančios tendencijos

    Praktine patirtimi ir įžvalgomis dalinsis:

    • · Kšištof Zmitrovič, „OVC Consulting“ asocijuotas verslo konsultantas

    • · Mantas Kukenys, „YIT Group IT“ Senior Manager

    • · Raimondas Maciulevičius, „If PC Insurance AS“ projektų vadovas, Baltijos šalių verslo plėtros skyrius

    • · Robertas Lazauskas, „Vildika“ savininkas

    • · Vilma Kaikarienė, projektų vadovė, vadovavusi CRM strategijos ruošimo ir įgyvendinimo projektui įmonių grupėje

    Būtina išankstinė registracija. Dalyvių skaičius ribotas, todėl nedelskite,REGISTRUOKITĖS ČIA

    2014 09 24 | 13:00 val. | Ukmergės g. 120, Vilnius. A pastatas, 5 aukštas Registracija

    Konferencijos dienotvarkė:

    12:30-13:00

    Registracija, kava

    13:00-13:20

    „Verslo pasaulyje vyraujančios tendencijos“

    Kristijonas Kaikaris, „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius

    13:20-14:20

    „Orientacija į klientą – iššūkiai, galimybės ir vertė“

    Kšištof Zmitrovič, „OVC Consulting“ verslo konsultantas

    14:20-14:55

    „3 šalys, vienas CRM. Nacionaliniai ypatumai žengiant į CRM pasaulį.“

    Raimondas Maciulevičius, „If PC Insurance AS“ projektų vadovas, Baltijos šalių verslo plėtros skyrius

    14:20-14:40

    Kavos pertraukėlė

    15:15-15:50

    „Ar realu: lojalūs klientai ir patenkinti pardavėjai?“

    Vilma Kaikarienė, Projektų vadovė, vadovavusi CRM strategijos ruošimo ir įgyvendinimo projektui įmonių grupėje

    15:50-16:25

    „IT strategija tarptautinėje statybų kompanijoje“

    Mantas Kukenys, „YIT Group IT“ Senior Manager

    16:25-17:00

    „Santykių su klientais kokybė gamybos įmonei ne mažiau svarbi už produktų kokybę“

    Robertas Lazauskas, „Vildika“ savininkas

    17:00-18:00

    Diskusijos, vynas ir užkandžiai

    Maloniai kviečiame dalyvauti! Registruotis čia

Skip to content