• UAB “Noriu darbo” kviečia į praktinį seminarą

    Mieli kolegos,

    kviečiame į

    PRAKTINĮ ATVIRĄJĮ SEMINARĄ, TEMA

    KLIENTŲ APTARNAVIMO TOBULINIMAS. SUDĖTINGŲ APTARNAVIMO SITUACIJŲ VALDYMAS

    Seminaras skirtas klientų aptarnavimo specialistams, tiesiogiai klientus aptarnaujančiam personalui

    Seminaro programa:

    Darbuotojas – organizacijos įvaizdžio kūrėjas; Pasitikėjimas savimi.

    Klientų tiesioginio aptarnavimo principai: gero psichologinio klimato kūrimas; pagarba klientui ir pozityvaus santykio kūrimas; Dažniausios klaidos.

    Poreikių išsiaiškinimas, klausimų uždavimo technikos.

    Informacijos teikimas: struktūra, turinys, stilius, išorės faktoriai.

    Argumentavimo technikos, argumentų teikimo tvarka ir dažniausios klaidos; Prieštaravimų įveikimas.

    Pokalbio valdymas.

    Kaip sudominti klientus preke/paslauga; Pardavimo efektyvinimas; Prekės/paslaugos teikiamos naudos atskleidimas;

    Kainos pateikimas; nuolaidų teikimas.

    Atsakymų į keblius klausimus technikos; Kaip atsakyti į kliento „ne“?

    Kaip pelnyti kliento pasitikėjimą?

    Bendravimo telefonu ypatumai, praktiniai patarimai, dažniausiai daromos klaidos.

    Klientų tipai ir bendravimo su jais ypatumai. Bendravimas su „sunkiais“ žmonėmis.

    Sudėtingos aptarnavimo situacijos:

    Pretenzijų priėmimas ir efektyvus jų valdymas; Kaltinimo situacijų sprendimas;

    Konfliktinių situacijų įveikimas; Elgesio strategijos konflikto metu;

    Bendravimas su skolininkais; Metodai: nuoroda į datas, nuoroda į trečią faktorių ir kt.

    Mokymo metu:
    praktinių situacijų analizė, video treniruotės, programoje integruota Didžiosios Britanijos licencijuota mokymo metodika, mokomojo filmo peržiūra, diskusijos, seminaro dalyvių situacijų analizė, veiksmų numatymas ir kt.

    Registracijos forma
    »»

    Lektorius – mokymo konsultantas

    Dr. Rosita Lekavičienė nuo 1994 metų konsultuoja organizacijas ir veda seminarus efektyvaus bendravimo, asmeninio pardavimo, klientų aptarnavimo, konfliktų valdymo, komandos efektyvinimo ir kitomis temomis, turinti didelę konsultavimo darbo patirtį, ilgametė ISM lektorė.

    Data

    2010 m. spalio 25 d., (8 ak. val.), pradžia 9.30 val. pabaiga 17 val.

    Vieta

    Vilnius, „Šarūno viešbutis“, Raitininkų g. 4

    Kaina

    420 Lt+PVM*

    * Į kainą įskaičiuotas dalyvių maitinimas (pietūs ir kavos pertraukėlės).

    Kviečiame dalyvius registruotis ne vėliau, kaip likus 3 kalendorinėms dienoms iki seminaro datos.

    Užpildytą registracijos formą prašome siųsti el. paštu palmira.sirusiene@noriudarbo.lt
    arba faksu 8 37 406834.

    Pasiteiravimui prašome kreiptis į Palmirą Sirusienę tel.: 868736287 arba el. paštu palmira.sirusiene@noriudarbo.lt

Skip to content