• TOP 5 MICROSOFT NAUJIENOS
  • TOP 5 MICROSOFT NAUJIENOS

    Autorius: Andrius Darulis, “Softera Baltic” verslo vystymo vadovas

    Į šių metų svarbiausią Microsoft Dynamics 365 naujienų ir tendencijų konferenciją eXtreme365 važiavau turėdamas tris tikslus: pristatyti mūsų kuriamus sprendimus partneriams iš viso pasaulio, sužinoti kokią ateities viziją „piešia“ Microsoft bei surinkti informaciją apie pagrindinius pasikeitimus, kurie palies kiekvieną mūsų klientą. Būtent jais su Jumis ir noriu pasidalinti.

    1. DABAR – GREITO IR PROAKTYVAUS APTARNAVIMO ERA

    Šiandieniniame pasaulyje, klientams pakeisti prekių ar paslaugų tiekėją dažnai yra itin paprasta, todėl net ir menkiausia bloga patirtis gali reikšti prarastą klientą. Dėl šios priežasties, Microsoft daug investuoja į klientų aptarnavimo sprendimus, tokius kaip daiktų internetas (Internet of Things) ar dirbtinis intelektas (Artificial Intelligence) – tai dvi temos dažnai skambėjusios svarbiausiuose Microsoft pranešimuose. Nuo elementarių priminimų apie pamirštą atsakyti laišką, pokalbių robotų (chat bot) padedančių klientams greitai rasti atsakymus į jiems rūpimus klausimus, iki įvairių sensorių duomenų analizės – visa tai daroma tam, kad klientą galėtumėte aptarnauti greičiau ir proaktyviau.

     

    2. SĄSAJOS TARP SKIRTINGŲ SISTEMŲ

    Dynamics 365 (CRM) sistemoje ilgą laiką gyvavo veiksmų automatizavimo (workflow) funkcionalumas, kurio pagalba galėjote sukonfigūruoti, kad sistema atliktų automatinius veiksmus CRM sistemoje. Nuo šiol, tiek veiksmų automatinis inicijavimas, tiek patys veiksmai galės būti atliekami skirtingose sistemose. Pavyzdžiui, Dynamics 365 Business Central apskaitos sistemoje pas klientą atsiradus pradelstai skolai, galės būti sukuriama užduotis vadybininkui Dynamics 365 (CRM) sistemoje. Arba Twitter tinkle klientui paminėjus Jūsų įmonę, galės būti išsiunčiamas el. laiškas Jūsų marketingo vadybininkui ar vadovui. Jau šiandien galite “sujungti” ir automatizuoti veiksmus tarp 299 skirtingų sistemų.

     

    3. SPECIALIZUOTI SPRENDIMAI VIENOJE PRODUKTŲ ŠEIMOJE

    Microsoft aiškiai komunikuoja sąlyginai naują savo prekinį ženklą: Dynamics 365 (D365) – tai produktų šeima apimanti visas verslo valdymo sistemas. Taip pat nebelieka sąvokos CRM, nes ji labai plati ir dažnu atveju neatsako ko klientui iš tikro reikia (dažniausiai liečia tik pardavimų valdymą). Kadangi Microsoft produktų šeima apima daug daugiau nei pardavimų valdymą, kad būtų aiškiau, produktai bus skirstomi pagal verslo sritis: D365 for Sales (pardavimams), D365 for Customer Service (klientų aptarnavimui), D365 for Marketing (rinkodarai), D365 for Retail (mažmeninei prekybai) ir pan. Analogiškai ir Microsoft partnerių CRM konsultantai turės laikytis egzaminus pagal verslo sritis. Jums tai reiškia, kad ieškant partnerio CRM diegimui, reikėtų atkreipti dėmesį ar jis turi Jums aktualios srities sertifikatus, o svarbiausia ar geba šnekėti Jūsų verslo kalba. Be to, CRM nelygu CRM. Kalbėkite su tiekėjais apie verslo sritis, kurias sistema gali pagerinti – neapsiribokite vien pardavimais.

     

     

    4. PRITAIKYMAS INDIVIDUALIEMS POREIKIAMS BE PROGRAMAVIMO

    „Microsoft“ tęsia savo kelią kaip lyderė, kurdama mažai ar visai programavimo žinių nereikalaujančią programinę įrangą. Todėl daromos didžiulės investicijos į Power Platform, Common Data Service, Power Automate, Power BI – visus sprendimus reikalingus platesniam Dynamics 365 panaudojimui. Jums tai reiškia, kad bus daug lengviau pritaikyti verslo programinę įrangą Jūsų specifiniams poreikiams ir tai galėsite padaryti lengviau nei bet kada – net ir neturint IT ar programavimo žinių.

     

    5. MIGRAVIMAS Į DEBESIS

    Microsoft – viena daugiausiai į tyrimus ir produktų vystymą (R&D) investuojančių įmonių pasaulyje, net 12 milijardų eurų per metus. Ji kas pusmetį išleidžia daugybę naujovių, tačiau visos šios inovacijos prieinamos tik tiems, kas naudojasi naujausia Dynamics 365 versija debesyse. Todėl, jei vis dar naudojatės sena CRM versija ar rūpinatės savais serveriais, ilgai nelaukite. Microsoft žada, kad persikėlimas iš vietinių serverių į debesis bus paskutinis didelis migravimas. Vėliau, didelius migravimo projektus pakeis maži (dažnai vos kelių valandų testavimo) versijos atnaujinimo darbai, o kartu gausite ir visas naujausias galimybes.

     

    Jei reikėtų apibūdinti konferencijoje išgirstas tendencijas vos keliais žodžiais, tai būtų: inovacijos, paprastumas, greitis ir, žinoma, debesys. Tikiuosi, kad ir Jus taip kaip mane džiugina šie nauji pokyčiai ir ateities perspektyvos. O jeigu norėtumėte apie vieną ar kitą sprendimą sužinoti daugiau, kviečiu pasikalbėti.

     

     

    Su mūsų komanda galite susisiekti el.paštu klausk@softera.lt arba telefonu +370 620 93 555.
    Daugiau aktualių naujienų rasite www.softera.lt/naujienos/

Skip to content