Įmonė „Softera“ dalinasi priežastimis ir kliento, apskaitos įmonės „Deloitte“, atsiliepimu, kodėl apskaitos įmonės renkasi NAV nuomą – kompleksinę, pasauline praktika paremtą ir Lietuvai visiškai pritaikytą Microsoft Dynamics NAV (Navision) verslo valdymo sistemą „debesyje“ už fiksuotą mėnesio mokestį.
NAV NUOMA – kompleksinė, pasauline praktika paremta ir pilnai Lietuvai pritaikyta Microsoft Dynamics NAV (Navision) verslo valdymo sistema „debesyje“, už fiksuotą mėnesio mokestį.
5 PRIEŽASTYS, KODĖL APSKAITOS ĮMONĖS RENKASI NAV NUOMĄ
- Sistema paruošta naudojimui, jungiatės ir naudojate.
- Naujų įmonių apskaitai nereikalinga diegėjų pagalba.
- Fiksuotas mėnesio mokestis ir visada naujausia sistemos versija, jokių licencijų, metinių ar naujinimo mokesčių.
- GPAIS, SAF-t, i.SAF, i.VAZ viskas paruošta, gaunate NEMOKAMAI.
- Darbo užmokesčio sprendimas atitinkantis naujausius mokesčių reformos reikalavimus.
Geriausiai produktą apibūdina jį jau naudojantys klientai. Žemiau vieno pirmųjų NAV nuomos klientų, apskaitos įmonės Deloitte, atsiliepimas:
„Pasirinkome Softerą ir NAV nuomos sprendimą dėl lankstumo, kuris apima tiek kainodarą, tiek vartotojų skaičių, tiek įmonių, kurioms naudojamas NAV sprendimas, skaičių. Džiaugiamės, nes turime galimybę naudotis naujausia Dynamics NAV sistemos versija ir jos privalumais, o mūsų kaip apskaitos įmonės darbas vyksta kur kas greičiau ir efektyviau.“
Olga Savčuk, Deloitte Finansų ir apskaitos paslaugų padalinio Direktorė.
KOKIA NAUDA APSKAITOS ĮMONĖMS?
- Galimas prisijungimas klientams operacijų suvedimui, duomenų peržiūrai.
- Galimybė jungtis prie sistemos per naršyklę ir mobiliuosius įrenginius.
- Analitinės ataskaitos klientui internetu (pvz. pelno nuostolio ataskaita; pirkėjų skolos; pardavimų analizė).
- Automatinis pagrindinių VMI, Sodros deklaracijų pildymo ir eksporto funkcionalumas.
- Buhalterijos darbo automatizavimas:
- dokumentų perdavimas el. paštu, apdorojimas ir tvirtinimas (realiu laiku);
- dokumentų skenavimas užtikrinantis greitesnį duomenų suvedimą (OCR paslauga galima su Omniva ar Fitek partneriais);
- automatinis valiutų kursų importas.
- Teisių sistema greitam darbuotojų prisijungimui tik prie reikiamų įmonių ir duomenų.
- Nuolat vystomas funkcionalumas, nemokamas migravimas į naujas versijas.
- Nemokami atnaujinimai pasikeitus privalomiems LR reikalavimams (SEPA, i.SAF, i.VAZ, SAF-T ir pan.).
- Darbo užmokesčio ir personalo modulis.
- Kvalifikuota aptarnavimo specialistų komanda, greita reakcija.
- Lietuvių, anglų kalbos bei lokalus funkcionalumas.
SUSISIEKITE, patarsime, pasidalinsime patirtimi ir atsakysime į visus klausimus ar tai tinka Jūsų verslui.
pardavimai@softera.lt | www.softera.lt | +370 620 93555