• LiMA kviečia į renginį „Karantinas, Karas, Krizė. Kaip keičiasi vartotojų požiūris ir verslo prioritetai?“
  • LiMA kviečia į renginį „Karantinas, Karas, Krizė. Kaip keičiasi vartotojų požiūris ir verslo prioritetai?“

    LiMA kviečia į renginį „Karantinas, Karas, Krizė. Kaip keičiasi vartotojų požiūris ir verslo prioritetai?“! Renginys vyks rugsėjo 21 d. gyvai Vilniuje ir internetu.

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariams taikoma 20 % nuolaida su kodu: KPRAR20 (Registruodamiesi nepamirškite juo pasinaudoti).

    Daugiau apie renginį:

    Pastarieji metai pasižymėjo virtine sukrėtimų ir išbandymų. Vos spėjus išsikapstyti iš pasaulį sukausčiusios pandemijos buvome supurtyti karo realybės. Nespėję atsigauti nuo patirto šoko, jau gyvename artėjančios krizės ar netgi pasaulinės recesijos nuotaikomis.

    Ribinės patirtys keičia žmones, verčia permąstyti ir griauti nusistovėjusias rutinas, požiūrius ir stereotipus. Ar šios patirtys keičia vartotojus, vartojimo įpročius ir pasirinkimo prioritetus? Kaip šiame pokyčių ir nestabilumo laikotarpyje reikėtų elgtis prekės ženklams ir verslams?

    Renginio metu išgirsite:

    • Kaip dramatiškų sukrėtimų akivaizdoje jaučiasi vartotojai? Kaip keičiasi jų apsipirkimo įpročiai? Ko galime tikėtis ateityje?
    • Ar kylant kainoms vis dar išlieka svarbūs prekės ženklai? Kiek pirkėjai dėl vartotojiško patogumo yra linkę paaukoti savo vertybinių įsitikinimų?
    • Ką daryti ir ko nedaryti prekės ženklams, jei nori išlikti reikalingais vartotojams?
    • Kaip karantino ir karo poveikį išgyveno konkrečios įmonės? Ko galime pasimokyti iš jų sėkmės ar nesėkmės istorijų?
    • Kaip konkrečios įmonės ruošiasi artėjančiai krizei? Kaip išgyventi galimai susitrauksiančios paklausos ir rinkodaros biudžetų laikotarpį?

    Pranešėjai:

    • Lietuvos ekonomikos recesijos akivaizdoje: poveikis verslui| Jekaterina Rojaka, CREDITINFO LIETUVA verslo plėtros ir strategijos vadovė
    • Nauji vartojimo ir prekių ženklų populiarumo vingiai. Tyrimo „Baltic Brands“ rezultatų pristatymas| Dovilė Dovidavičiūtė, SONS & DAUGHTERS vadovaujanti partnerė
    • Streso įtaka vartotojų elgsenai| Dovilė Barauskaitė, ISM universiteto doktorantė ir tyrėja
    • Krizės ar sėkmės istorija. Ką savo anūkams pasakosite jūs?|  Arnas Aukštikalnis, SONS & DAUGHTERS kūrybos vadovas

    Diskusija „Verslo požiūris ir prioritetai 3K (Karantinas, Karas, Krizė) akivaizdoje“

    Diskusijos metu dalyviai išgirs:

    • Kaip 3K poveikį išgyveno ar jam ruošiasi konkrečios įmonės?
    • Kokius veiksmus ar strategijas taikė kiekvienam iš K? Kuo kiekvienas K buvo ir bus ypatingas? Kuris iš jų turėjo didžiausią poveikį jų verslui?
    • Kaip kito rinkodaros biudžetai per pastaruosius trejetą metų?
    • Kokias sėkmingiausias naujoves įgyvendino, ką naujo išmoko?

    Diskusijos dalyviai:

    • Daiva Budrikė|BITĖS įvaizdžio komunikacijos skyriaus vadovė
    • Odeta Bložienė| BEATOS VIRTUVĖ direktorė, restoranų „Jurgis ir drakonas“, „Brooklyn Brothers“, „Detroito sesės“ įkūrėja ir bendrasavininkė
    • Daiva Tonkūnienė| SONS & DAUGHTERS partnerė, verslo vystymo vadovė
    • Jurga Sakalauskaitė| INVL investicijų valdymo ir gyvybės draudimo grupės marketingo vadovė
    • Diskusiją moderuos marketingo strategas, #rinkodarosguru autorius ir vedėjas, Marketingas360 TV laidos bendraautorius, LiMA valdybos narys Giedrius Juozapavičius

    Data: rugsėjo 21 d. (trečiadienis) 15:00 val.

    Trukmė: ~ 3 val.

    Vieta: Vilnius Tech Park, Antakalnio g. 17, Vilniuje ir internetu

    Daugiau informacijos ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1528

    Nepamirškite pasinaudoti specialiu 20% nuolaidos kodu: KPRAR20

Skip to content