Kaip sukurti efektyvią skaitmeninės komunikacijos kampaniją turint mažą biudžetą?
Lietuvos marketingo asociacija kviečia bendruomenės narius sužinoti, kaip pasiekti geresnius skaitmeninės komunikacijos rezultatus!
Renginys vyks: balandžio 13 d. 15:00 – 18:00, internetu.
Kauno PPA rūmų bendruomenei suteikiama 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20
Registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/
Dažnai marketingistai ieško būdų, kaip skaitmeninėje komunikacijoje pasiekti kuo geresnius rezultatus turint limituotą biudžetą. Tad kokie yra svarbiausi žingsniai planuojant efektyvią kampaniją?
Renginio metu dalyviai sužinos:
• Kaip pasiruošti sėkmingos skaitmeninės komunikacijos startui;
• Skaitmeninės komunikacijos tipus, kokius ir kada pasirinkti bei kaip juos konstruoti;
• Skaitmeninės rinkodaros kanalus, jų specifiką, planuojant efektyvią kampaniją;
• Papildomus, efektyvius veiksmus, kurie padės siekti geresnių rezultatų;
• Skaitmeninės komunikacijos long-term planavimo privalumus.
Renginio tikslas: pristatyti, kaip konstruoti skaitmeninės komunikacijos kampanijas turint limituotą biudžetą bei kokie yra esminiai komponentai ir žingsniai, kuriuos būtina atlikti iki kampanijos pradžios, kampanijos metu ir po kampanijos.
Kam skirtas renginys: marketingo, skaitmeninio marketingo, produkto, komunikacijos, pardavimų specialistams ir vadovams bei visiems, kuriems domisi skaitmenine komunikacija.
Renginio lektorius:
REPRISE MEDIA vadovas Arijus Kirdeikis
Turi daugiau nei 12 metų patirtį marketingo ir skaitmeninės komunikacijos srityje, nuo rinkodaros skyriaus vadovo iki skaitmeninės komunikacijos agentūros vadovo. Per šiuo metus skaitmeninės komunikacijos kampanijos įgyvendino daugiau nei 30 skirtingų šalių, taip pat turėjo galimybę darbuotis su daugiau nei 100 skirtingų prekinių ženklų, keletas iš jų: Ikea, Telia, Maxima, Surfshark, Pigu, Swedbank, Deeper.
Daugiau informacijos ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/
Registruojantis nepamirškite pasinaudoti 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20