Lapkričio 8 d., 16:00 val., LiMA kviečia į renginį nuotoliu tema: „Įmonės reputacija dirbtinio intelekto amžiuje“.
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariams suteikiama 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20
Registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1808
Kaip pamatuoti komunikacijos veiksmų efektyvumą?
Marketingo ir komunikacijos ekspertai šiandien neišnaudoja visų galimybių, kurias suteikia duomenys ir juos analizuojantys dirbtinio intelekto (DI) algoritmai. Nors daugelis norėtų palengvinti savo darbus, ne visada yra pakankamai aišku, kaip tai padaryti efektyviai.
Kaip įtraukti duomenis savo komunikacijos strategijose? Kaip matuoti komunikacijos veiksmų efektyvumą? Į kokius parametrus atkreipti dėmesį, o kokius jau būtų laikas pamiršti?
Renginys skirtas: marketingo, komunikacijos, pardavimų, specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams ir visiems, kurie atsakingi už įmonės reputaciją.
PRANEŠĖJAI IR JŲ TEMOS:
Domas Vyšniauskas, Repsense.io klientų sėkmės vadovas
Duomenimis grįsta komunikacija. Gera reputacija dirbtinio intelekto amžiuje
Duomenimis grįsta komunikacija gali tapti realybe jau dabar, ir kardinaliai pakeisti turinio įtaką, rasti tinkamiausią kontekstą ir pagerinti jo sklaidą. Detali ir reguliari komunikacijos veiklų priežiūra leidžia komunikacijos ekspertams atsikvėpti, kadangi nereikia laužyti galvos ieškant naujų komunikacijos kampų ar stebėtis mažai veiksmingais rezultatais.
Ruslan Gogin (Estija), GREAT AIDEA bendraįkūrėjas
AI supercharged content: the game-changer for online reputation
Ruslan will share invaluable insights and practical tips on how to harness the power of AI and SEO to supercharge your marketing efforts.
Onutė Maniušytė, KANTAR projektų vadovė
Išleidau X eurų komunikacijai, kas dabar? Darbas su KPIs Voice | Impact | Interest | Signal
Kaip įvertinti ryšį tarp komunikacijos priemonių išlaidų ir realaus auditorijos įsitraukimo? Kokie rodikliai rodo kampanijos veiksmingumą? Ar triukšmas pasiekė tikslinę auditoriją?
Justas Nenėnas, FABULA RUD PEDERSEN GROUP strateginio planavimo vadovas, partneris
Reaktyvaus ir proaktyvaus online reputacijos valdymo planas
Turite įrankius ir duomenis, tačiau – kas toliau? Trys pagrindiniai žingsniai, kurie padės identifikuoti online reputacijos valdymo galimybes, parinkti ir pritaikyti efektyvias priemones ir pasiekti norimą pokytį.