Dirbtinio intelekto panaudojimas yra šių metų karštoji tema, Lietuvos marketingo asociacija kviečia bendruomenės narius sužinoti, kaip naudoti dirbtinį intelektą marketinge ir komunikacijoje jau šiandien!
Daugiau apie renginį:
Dirbtinis intelektas marketinge: galimybės, įrankiai ir pavyzdžiai
Renginys vyks: vasario 28 d. 16:00 – 18:00, internetu.
KPPAR nariams suteikiama 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20
Registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/
Dirbtinio intelekto arba AI tema pastaruoju metu kelia vis daugiau diskusijų – vieni šių naujovių prisibijo, kiti dalinasi įspūdžiais. Tačiau kaip šie įrankiai gali teikti daugiausiai naudos marketingo atstovams? Kaip žinoti, kas yra aktualiausia bei kaip pritaikyti tai įvairiuose marketingo sprendimuose?
Renginio metu siekiama atsakyti į klausimus:
• Kaip atpažinti įrankius, kurie iš tiesų pasitelkia AI?
• Kaip AI keičia marketingą ir kokius įrankius bei galimybes siūlo?
• Kaip kuo tikslingiau pritaikyti AI įrankius kasdieninėse užduotyse?
• Kokie yra AI pritaikymo gerieji pavyzdžiai?
• Kokios yra ateities perspektyvos AI panaudojimui marketinge srityje?
Renginio tikslas: atskleisti būdus, kaip kiekvienas galime marketingo srityje pritaikyti išmanesnius sprendimus ir patikėti juos dirbtiniam intelektui.
Kam skirtas renginys: marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, reklamos ir komunikacijos agentūrų atstovams, marketingo konsultantams, laisvai samdomiems specialistams, įmonių vadovams ir visiems, kuriems įdomu, kokios yra dirbtinio intelekto pritaikymo galimybės.
PRANEŠIMAI:
Marketingas ir AI – Pritaikymas ir Potencialas
Kaip kuo tikslingiau naudoti AI marketinge? Kokios yra galimybės ir įrankiai? Kaip atpažinti, ar darbas buvo atliktas naudojantis DI?
Pranešėja: Kotryna Kurt, Linkedist bendraįkūrėja ir direktorė
Naujausias agentūros darbuotojas – dirbtinis intelektas. Pergalė UNIQUE case study
Puikiai žinomas saldainių gamintojas pristatė naujus, unikalius saldainius. Jų pristatymas rinkai taip pat buvo unikalus. Reklaminėje kampanijoje pirmą kartą dirbo naujas kūrybinės agentūros darbuotojas – dirbtinis intelektas. Kaip viskas vyko? Ar lengva susikalbėti su nauju kolega? Ar viskas pavyko iš pirmo karto? Kokios pirmosios pamokos? Atsakymai į klausimus pranešime, kuriame bus pristatytas Pergalė UNIQUE saldainių reklaminės kampanijos atvejis.
Pranešėjas: Eimantas Barkauskas, SONS & DAUGHTERS kūrybos vadovas
Pokalbis apie AI su Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos valdybos nariu, AI CONNECTIONS vadovu Deividu Matačiūnu
Daugiau informacijos ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/
Registruojantis nepamirškite pasinaudoti 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20