Lietuvos marketingo asociacija kviečia bendruomenės narius sužinoti, kaip pasiekti geresnius skaitmeninės komunikacijos rezultatus!
05 03-23 | Darbuotojų ambasadorystės strategija 2023. Mūsų bendruomenei suteikiama 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20
05 03 GYVAI Vilniuje – registracija >>
05 10 GYVAI Šiauliuose – registracija >>
05 17 GYVAI Klaipėdoje – registracija >>
05 23 GYVAI Kaune – registracija >>
Darbuotojų ambasadorystės strategija 2023
Sužinokite, kaip sukurti sėkmingą ambasadorystės programą organizacijoje!
Prekės ženklų valdomų socialinių tinklų paskyrų įtakai mažėjant, vartotojams vis dažniau reikalaujant autentiškumo ir augant žmogus — žmogui komunikacijos pasitikėjimui, darbuotojų ambasadorystė tampa ne tik galimybe, bet ir būtinybe siekiant įgyti konkurencinį pranašumą. Sėkminga ambasadorystės programa gerina įmonės reputaciją, pritraukia naujų potencialių klientų, didina pardavimus, stiprina darbdavio įvaizdį, o finansinio neapibrėžtumo laikais organizacijoms atneša daug didesnę investicijų grąžą nei tradiciniai marketingo instrumentai.
Praktinės sesijos metu dalyviai sužinos:
Praktinės sesijos tikslas: supažindinti dalyvius su darbuotojų ambasadorystės strategija marketingo tikslams pasiekti, suteikti žinių apie darbuotojų ir įmonės komunikacijos sinergiją, ambasadorių įtraukimo veiksmus, ambasadorystės programų kūrimą, motyvacines sistemas, tikslų kėlimą ir matavimą. Suteikti aiškius įrankius ir praktines žinias darbuotojų ambasadorystės programoms kurti.
Praktinės sesijos formatas: teorija ir praktinės užduotys.
Sesijos trukmė: 4 akad. val.
Kam skirta praktinė sesija: marketingo vadovams ir specialistams, darbdavio įvaizdžio specialistams bei visiems, kurie domisi darbuotojų ambasadoryste.
Lektorius:
Deividas Budginas
Darbuotojų ambasadorystės agentūros EMPLOYEE2CONSUMER vadovas
Komunikacijos ir marketingo ekspertas, įmonės „Employee2consumer“ vadovas, darbuotojų ambasadorystės ekspertas. Deividas daugiau nei 11 metų dirba marketingo ir komunikacijos srityje, 6 metus vadovavo skaitmeninės komunikacijos agentūrai „Relevant“, konsultavo tokius prekės ženklus kaip „Maxima group”, „eBay“, „DPD“, „Luminor“, „EY“, „Newsec“, „Wix“, „Modus group“.
Daugiau informacijos ir registracija:
05 03 GYVAI Vilniuje – registracija >>
05 10 GYVAI Šiauliuose – registracija >>
05 17 GYVAI Klaipėdoje – registracija >>
05 23 GYVAI Kaune – registracija >>
Registruojantis nepamirškite pasinaudoti specialia KPPAR bendruomenei skirta 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20