LiMA kviečia dalyvauti WE ARE MARKETING visos dienos mokymuose apie B2B marketingo strategiją: nuo pozicionavimo iki dirbtinio intelekto
Kodėl verta dalyvauti šiuose 9 akad. val. mokymuose?
Mokymai pritaikyti: B2B marketingo profesionalams, siekiantiems patobulinti savo B2B marketingo strategijas ir visiems, kurie nori stiprinti savo B2B marketingo žinias ir kompetencijas.
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariams suteikiama 20 proc. nuolaida nuo svečio kainos su kodu: KPPAR20
MOKYMŲ DATOS IR BILIETAI:
Balandžio 12 d. Kaune: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1897
Balandžio 25 d. Šiauliuose: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1898
Balandžio 26 d. Klaipėdoje: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1899
Gegužės 8 d. Vilniuje: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1895
MOKYMŲ TEMOS: | |
1. Įvadas į B2B marketingą
• B2B marketingo praktikos Lietuvoje ir pasaulinių tendencijų tyrimas; |
5. B2B marketingo piltuvėlių projektavimas ir optimizavimas bei naujos rinkos • B2B vartotojo kelionės žemėlapio sudarymas ir sąlyčio taškų nustatymas; • Turinio ir skaitmeninių strategijų panaudojimas kiekviename piltuvėlio etape; • Įėjimo į naujas rinkas ar segmentus strategijos. |
2. Organizacijų pirkėjų elgsena • Verslo rinkos segmentavimas; |
• B2B sprendimų priėmimo vienetų ir procesų supratimas;
• Santykių marketingo svarba B2B sektoriuje;
• Atvejo aptarimas.6. Kainodaros strategija verslo rinkoms
• B2B kainodarą lemiantys veiksniai;
• Dinaminė kainodara ir jos pasekmės;
• Atvejo aptarimas.3. Kaip atrasti B2B įmonės pozicionavimą
• Unikalaus vertės pasiūlymo kūrimas;
• B2B vertės piramidė;
• Išsiskyrimas prisotintoje arba bazinio vartojimo produktų rinkoje;
• Darbas grupėse.7. B2B prekės ženklo kūrimas
• Stipraus B2B prekės ženklo identiteto kūrimas;
• Ką gali identitetas?;
• Idėjų ir identiteto pavyzdžių aptarimas;
• Biudžetas, kurį galima apginti pagrindžiant rezultatais. Kaip jį nustatyti ir ką matuoti?4. Produktų ir paslaugų valdymas B2B sektoriuje
• Marketingo vaidmuo paslaugų ir produktų valdyme;
• B2B paslaugų „produktizavimas”;
• Atvejo aptarimas.8. B2B marketingo efektyvinimo taktikos ir technologijos
• Pagrindinių B2B marketingo įrankių apžvalga;
• Dirbtinio intelekto vaidmuo didinant specialistų produktyvumą;
• Praktinis marketingo piltuvėlio sudarymo su AI pagalba pavyzdys.