LiMA kviečia dalyvauti Metų marketingo renginyje Kaune – konferencijoje LiMA DAY KAUNAS’23, itin aktualia tema – DIRBTINIS INTELEKTAS MARKETINGE! Konferencija vyks rugsėjo 27 d. gyvai BLC verslo lyderių centre Kaune ir internetu.
Rūmų nariams suteikiama 20% nuolaida su kodu KPPAR20!
Programa ir registracija: https://kaunas.limaday.lt/
PLAČIAU APIE KONFERENCIJĄ:
Pastaruoju metu daug kalbama, kad dirbtinis intelektas taps neatskiriama šiuolaikinio marketingo dalimi, tačiau kaip dirbtinį intelektą pritaikyti praktiškai jau šiandien? Konferencijoje ir sieksime pasidalinti praktiniais patarimais, kaip būtų galima efektyviai išnaudoti dirbtinį intelektą marketinge.
Konferencijoje jūs:
• Sužinosite pagrindinius dirbtinio intelekto veikimo principus ir pritaikymo galimybes marketinge;
• Atrasite marketingo sprendimus bei įrankius, kuriuos būtina išbandyti 2024 m.;
• Išgirsite praktinius dirbtinio intelekto panaudojimo versle sėkmės pavyzdžius;
• Pasisemsite įkvėpimo, bendrausite su verslo bendruomene bei išplėsite savo kontaktų ratą.
SUSIPAŽINKITE SU PRANEŠĖJAIS IR JŲ TEMOMIS:
- Naujosios eros intelektas: atsparumas pokyčiams ir naujų gyvenimo tendencijų kūrimas– KTU Dirbtinio intelekto centro vadovė Dr. Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė
- Kai tavo naujas kolega – dirbtinis intelektas. Kaip susišnekėti, nesusipykti ir dar siekti bendrų tikslų?– NordVPN prekės ženklo įvaizdžio departamento vadovė Dalia Tautavičiūtė
- Brand sintezavimas: kaip sujungti AI, duomenų mokslą ir brand’o strategiją?– SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris ir vadovas Gediminas Užkuraitis
• Toksiški santykiai su ChatGPT: kaip juos ištaisyti? – WHYAI įkūrėjas Antanas Bernatonis
• 10 DI įrankių marketingo profesionalui – ATTENTION INSIGHT vadovė Kamilė Jokubaitė
• Midjourney – pritaikymo galimybės – THE CRITICAL dizaineris Žydrūnas Strumila
• AI + B2B: „Hey ChatGPT, show love to my clients“ – WE ARE MARKETING partneris Julius Kaknevičius
• Dirbtinis intelektas medicinoje – ar tai realu? – LIGENCE įkūrėjas ir vadovas Arnas Karužas
• Sveiki atvykę į auksinę video kūrimo erą – TWITTER AI influenceris, dirbtinio intelekto menininkas Eimantas Balčiūnas
• Microsoft Advertising: DI nėra marketingo ateitis. Tai marketingo dabartis – HTTPOOL by Aleph „Microsoft Advertising“ partnerystės Europoje direktorius Šarūnas Sakalauskas
• Kaip išnaudoti DI marketingui nepažeidžiant klientų privatumo? – TGS BALTIC partneris Mindaugas Civilka
- Aš ir AI. Kuris kurio ghostwriter’is?– WHATABOUT AGENCY vadovas Mantvydas Leknickas
- Diskusija: „Ko nepakeis dirbtinis intelektas?“– PLANAS CHULIGANAS vadovas Dovydas Braukyla
Daugiau informacijos apie konferenciją ir pranešėjus: https://kaunas.limaday.lt/
Registruodamiesi nepamirškite pasinaudoti 20 % nuolaida su kodu KPPAR20