LiMA kviečia į trečius metus organizuojamą dviejų renginių ciklą „B2B marketingas’24“ internetu apie B2B marketingą, jo iššūkius ir galimybes!
Renginys vyks 2024 m. vasario 21-22 d., 15:00 – 18:00 val., internetu.
Renginyje Jūsų laukia:
Renginių ciklo metu bus siekiama atsakyti į klausimus:
• Kokios B2B marketingo naujovės ir tendencijos laukia 2024 m.?
• Kaip adaptuoti B2B strategiją šiems metams?
• Kokiais pardavimų kanalais ir priemonėmis pasiekti verslo klientus?
• Kaip kurti santykių marketingą?
• Kaip išlaikyti klientų lojalumą B2B sektoriuje?
• Ko reikėtų nepamiršti dirbant su B2B? Kokių klaidų nedaryti?
• Kokios B2B renginių tendencijos ir geriausios praktikos?
• Kaip pasiruošti? Kokius namų darbus reikia padaryti 2024 metams?
Renginio pranešėjai:
• Viktorija Ratomskė, CAPITALBOX marketingo vadovė
• Julius Kaknevičius, WE ARE MARKETING partneris
• Sandra Fleišer, KESKO SENUKAI DIGITAL lojalumo projektų vadovė
• Darius Gerulis, VENUDU lektorius ir konsultantas
• Ina Bielskė, NORDPASS pajamų augimo vadovė
• Audronė Alijošiutė – Paulauskienė, VESTA CONSULTING vyresnioji tvarumo konsultantė
• Jorė Astrauskaitė, WE ARE MARKETING partnerė
• Evaldas Mockus, OMNISEND marketingo vadovas
• Aurimas Kamantauskas, REKŪRAI vadovas
• Mindaugas Civilka, TGS BALTIC partneris, technologijų industrijos grupės vadovas
Kauno PPAR bendruomenei suteikiama 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20
Daugiau informacijos, bilietai ir registracija: https://mokymai.limarenginiai.lt/