• LiMA: Efektyvus media kanalų planavimas 2023
  • LiMA: Efektyvus media kanalų planavimas 2023

    Lietuvos marketingo asociacija kviečia bendruomenės narius sužinoti, kas svarbiausia planuojant kampanijas media kanaluose šiandien?

    Renginys vyks: kovo 14 d. 15:00 – 18:00, internetu.

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų narių bendruomenei suteikiama 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20

    Registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1633

    Lietuvos marketingo asociacija tradiciškai organizuoja renginį „Efektyvus media kanalų planavimas 2023“.

    Šių metų renginio tikslas yra ne tik aptarti media kanalų tendencijas, bet ir suteikti praktinių patarimų kaip kurti efektyvią reklamą kiekviename iš kanalų.

    Renginio turinys – bendra media kanalų tendencijų ir planavimo apžvalga bei reklamų atskiruose medijų kanaluose pavydžiai ir patarimai, kaip efektyviausiai planuoti kampanijas kiekviename iš kanalų.

    Renginio metu siekiama atsakyti į klausimus:

    • Kas svarbiausia 2023 m. planuojant kampanijas media kanaluose?

    • Kokios naujovės ir tendencijos vyraus reklamose media kanaluose?

    • Kokie efektyviausi marketingo ar reklamos sprendimai?

    • Iš kokių konkrečių gerųjų pavyzdžių galima pasimokyti?

    • Kokių klaidų vertėtų išvengti planuojant kampanijas skirtinguose media kanaluose?

    • Kokius namų darbus būtina pasiruošti šiemet?

     

    RENGINIO PRANEŠĖJAI:

    Marius Marčenkovas, BPN INTENSE klientų vystymo vadovas

    TEMA: Media planavimas 2023: kaip sistemiškai didinti kampanijų efektyvumą?

    Vėl – nauji metai, vėl – didžiuliai iššūkiai bei ambicingi planai, ir vėl – galvos skausmas, kokios media strategijos geriausiai veiks šiemet, kai viskas taip keičiasi. Tad ir vėl išgerkime šį skausmą malšinančią piliulę: aptarkime pagrindinių media kanalų tendencijas ir kryptingą jų įdarbinimą, daromas klaidas, pamirštus fundamentalius dalykus, pasiteisinančias praktikas, „media-neutral“ mąstymą ir sisteminio planavimo principus.

    Jūratė Mizarė, JCDecaux Lietuva rinkodaros vadovė

    TEMA: Žvilgsnis į lauko reklamos tendencijas. Kaip efektyviai panaudoti lauko reklamos kanalą?

    Lauko reklama yra paveiki reklamos kanalas, kuris padeda kurti atpažįstamumą bei vartotojo pasitikėjimo prekės ženklu santykį . Didėjanti urbanizacija, skaitmeninio formato lauko reklamos plėtra, inovatyvūs sprendimai atveria plačias perspektyvas lauko reklamai. Kaip išnaudoti šį kanalą, kad jūsų prekės ženklas bei komunikuojamos žinutės įsitvirtintų vartotojo pasąmonėje? Kokius netradicinius lauko reklamos sprendimus pasitelkti? Kokių klaidų vengti?

    Domantas Gailius, Inspired UM verslo plėtros vadovas „Media In Mind“.

    TEMA: Realus reklamos kampanijų poveikis auditorijoms naudojant skirtingus media kanalus

    Media kanalai skiriasi ne tik vartotojų skaičiumi bet kokybiniais parametrais – turinio formomis bei tuo, kaip žmonės juos vartoja. Tad ir juose patalpinta reklama turi skirtingą poveikį, kuris priklauso ne tik nuo auditorijos dydžio.  Inspired UM sukurta ir naudojama „Media In Mind“ sistema, kuri remiasi 250 000 respondentų bei 450 reklamos kampanijų poveikio analize, leidžia matyti realų reklamos poveikį naudojant skirtingus kanalus, jų kiekius, laikotarpius ir svorius. Taip pat aiškiai suprasti dėl kurių priežasčių vienos ar kitos kampanijos būna sėkmingos arba ne.

    Romualdas Nareiko, DELFI LIETUVA skaitmeninės rinkodaros skyriaus vadovas

    TEMA: Skaitmeninė rinkodara 2023 – kas laukia, kaip planuoti, į ką atsižvelgti?

    Skaitmeninės rinkodaros apimtys šiais metais ir toliau augs. Auga reklamos biudžetai, keičiasi pačios reklamos platformos, atsiranda vis daugiau naujų galimybių. Į ką atsižvelgti, kad skaitmeninės rinkodaros įrankiai būtų maksimaliai efektyvūs? Kaip planuoti reklamines kampanijas Google Ads, Youtube, socialiniuose tinkluose?

    Jolita Pranckevičienė, M-1 radijo stočių grupės pardavimų direktorė IR Gintas Vaičikauskas, M-1 programų prodiuseris

    TEMA: Efektyvūs radijo reklamos sprendimai

    – Sveiki, turime idėją, ar galite ją įgyvendinti?

    – Norime išbandyti radijo reklamą.

    – Planuoju reklamą keliuose media kanaluose ir noriu „prijungti“ radiją.

    – Kiek kainuoja reklama? Turėsime naują produktą, kaip pasiūlytumėte jį reklamuoti?

    -Noriu tokios reklamos, kurią ką tik girdėjau.

    Tokie skambučiai bei laiškai radiją pasiekia kasdien. Mes pateikiame efektyviausią sprendimą. Šia sukaupta patirtimi ir pasidalinsime su renginio dalyviais.

    Arnas Skardžius, DELFI LIETUVA pardavimų grupės vadovas

    TEMA: Naujienų portalai yra gerokai daugiau nei straipsniai ir baneriai.

    Standartiniai” baneriai, užsakomieji straipsniai, turinio projektai naujienų portaluose – rodos, nieko naujo ir kuo čia dar benustebinsi. Tačiau standartines priemones galima paversti nestandartiniais sprendimais į jas integravus kelių priemonių/kanalų kombinaciją. Taip galima turėti efektyvią reklaminę kampaniją, kuri ne tik nustebins, bet ir pasieks maksimalią tikslinę auditoriją.

    Daugiau informacijos ir registracija: https://renginiai.lima.lt/lt/renginiai/1/view1633

    Registruojantis nepamirškite pasinaudoti 20 proc. nuolaida su nuolaidos kodu: KPPAR20

Skip to content