• Konferencija „LiMA DAY‘23: Įtraukiančio marketingo sprendimai“! 

    LiMA kviečia dalyvauti konferencijoje „LiMA DAY‘23: Įtraukiančio marketingo sprendimai“Tai puiki proga pasisemti įkvėpimo ir idėjų vasaros projektams!

    Konferencija vyks birželio 8 d. gyvai Klaipėdoje ir internetu.
    Specialiai Jums su kodu KPPAR20 yra suteikiama 20 % nuolaida nuo galiojančių bilietų kainų.

    Plačiau apie konferenciją ir registracija: https://klaipeda.limaday.lt/  


    KONFERENCIJOS PRANEŠĖJAI IR TEMOS:
    • Marketingas AI amžiuje: personalizacija rinkodaroje ir reklamoje pasitelkiant dirbtinį intelektą 
    –  BETTER WITH AI ChatGPT Prompt inžinierius Antanas Bernatonis
    • 
    Nenuobodus PR’as: kaip komunikacija gali tapti įtraukiančios marketingo strategijos dalimi – NORD SECURITY globalių ryšių su visuomene vadovė Laura Tyrylytė
    • Dizaineris prieš mašiną, kas nugalės? 
    – ANDSTUDIO partneris ir kūrybos vadovas Augustinas Paukštė
    • 
    Problema, kurią norisi turėti. Ką daryti, kai patinki 9-iems iš 10-ties? EKOLENKTYNĖS atvejis – FABULA RUD PEDERSEN GROUP vyresnioji projektų vadovė Inga Tarasonienė
    • Įtraukios komunikacijos reikšmė miesto įvaizdžiui: Klaipėdos atvejis 
    – PANAMA AGENCY įkūrėjas ir vadovas Emanuelis Kamarauskas
    • Blogiausia marketingo komanda + blogiausia pardavimų komanda = puikūs pardavimo rezultatai.
    • Kaip taip?
     
    – GENERAL FINANCING BANKAS pardavimų departamento direktorius Skirmantas Ketvirtis
    • Visų pirma, turinys turi būti įdomus pačiam kūrėjui! 
    – SWEET SPOT vadovas bei turinio kūrėjas Simas Buziliauskas
    • Vartotojus įtraukiantis marketingas: kaip kuriama meilė prekės ženklams? 
    – LCC, ISM, VU universitetų dėstytoja Indrė Razbadauskaitė – Venskė
    • 
    AŠ PATS vs VISI KARTU – CRITICAL dizaino strategijos vadovas Jonas Liugaila
    • Kaip įtraukti vartotojus ir pagerinti turinio marketingo sprendimų veiksmingumą? 
    – 10 TILTŲ, 10 TILTŲ KIEMAS, TILTŲ NAMAI bendraįkūrėja Aušra Pacevičiūtė
    • 8 būdai kaip pasitelkti darbuotojų ambasadorystę konkurenciniam pranašumui įgyti 
    – EMPLOYEE2CONSUMER vadovas Deividas Budginas                 

                           

    Daugiau informacijos apie konferenciją ir registraciją rasite:  https://klaipeda.limaday.lt/  

    Registruojantis nepamirškite pasinaudoti specialiu nuolaidos kodu KPPAR20, su kuriuo bus suteikiama 20 % nuolaida nuo galiojančių bilietų kainų.

Skip to content