Mokymai „Bendravimo ir bendradarbiavimo stiprinimas“ padės įgyti šių įgūdžių bei žinių, siekant užtikrinti efektyvų klientų aptarnavimą.
Mokymų metu bus gilinamasi į:
• komunikacijos įgūdžius;
• gebėjimą objektyviai suvokti situaciją, identifikuoti procesus savyje ir kitų požiūrį;
• gebėjimą konstruktyviai ir aiškiai teikti grįžtamąjį ryšį;
• emocines kompetencijas;
• gebėjimą suprasti ir prisitaikyti prie pasikeitusių organizacijos ar darbo reikalavimų.
Daugiau informacijos: https://www.kaunokolegija.lt/vf/kk_renginiai/mokymai-bendravimo-ir-bendradarbiavimo-stiprinimas/
Remiantis Amerikos psichologijos asociacijos atlikto tyrimo duomenimis, daugiau kaip 60% JAV gyventojų stresą darbe įvardija kaip patį dažniausią streso šaltinį, o įtampą tarp bendradarbių, vadovų ir darbo krūvio – kaip dažniausią priežastį, dėl ko asmuo patiria stresą. Nevaldomas stresas ne tik neigiamai prisideda prie darbo našumo ir efektyvumo sumažėjimo, bet ir sveikatos problemų, o darbo rinkos dalyviai dažniausiai neturi arba turi nepakankamus streso valdymo gebėjimų. Atsižvelgiant į prognozes, darbdaviams pravartu jau dabar prisidėti prie darbuotojų sveikatos palaikymo ir įgūdžių stiprinimo, kartu kuriant draugišką darbo aplinką.
Mokymuose „Streso ir profesinio pervargimo valdymas“ įgysite praktinių gebėjimų, kaip efektyviai suvaldyti įvairiuose kontekstuose patiriamą stresą. Praktinių užduočių metu pritaikysite progresuojančiosios raumenų relaksacijos ir kitus streso valdymo metodus.
Daugiau informacijos: https://www.kaunokolegija.lt/vf/kk_renginiai/mokymai-streso-ir-profesinio-pervargimo-valdymas-2/