COVID-19 tapo iššūkiu tradicinei prekybai ir įprastiems verslo modeliams. Daugelis įmonių bando persiorientuoti į elektroninę prekybą, kad efektyviau pasiektų savo pirkėjus. Verslai, kurie iki šiol ignoravo akivaizdžias e-prekybos augimo tendencijas ir turėjo tik fizines prekybos vietas, užslinkus COVID-19 šešėliui, pradeda ieškoti greitų būdų persikelti į skaitmeninę erdvę.
Karantinas pakoregavo ne tik verslo, bet ir daugelio žmonių gyvenimą, pradėjo formuotis nauji įpročiai. Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos duomenimis, šiuo metu dešimtys tūkstančių gyventojų yra išėję atostogų, naudojasi nedarbingumo pažymomis arba dirba namuose. Kasdienis ritmas pasikeitė, bet gyvenimas tęsiasi, todėl natūralu jog gyventojai jiems reikiamų prekių ar paslaugų pradeda ieškoti internete su pristatymu į namus. Tai iliustruoja rekordiškai išaugęs sveikatos, maisto, vaikų, namų apyvokos ir net statybinių prekių įsigijimo poreikis internete ir viršun šovę pristatymo į namus paslaugas teikiančių įmonių krūviai.
Dabar sugebėjusieji prisitaikyti prie naujų žaidimo taisyklių laimės ateityje, kai po karantino gyvenimas grįš į normalias vėžes, tačiau pirkėjų elgsena, tikėtina, bus pakitusi, ir susiformavęs įprotis apsipirkti internetu, liks vartojimo norma.
Svarbu ne tik el. parduotuvė
Elektroninė parduotuvė yra tik viena el. komercijos dedamųjų dalių. Giedrius Norkevičius, „Softera Baltic“ verslo vystymo vadovas, akcentuoja, kad, priėmus sprendimą prekybą kelti į skaitmeninę erdvę, reikėtų nepamiršti įvertinti rizikas, susijusias su išaugusiomis pardavimų apimtimis bei sąnaudomis, apgalvoti, kaip jūsų elektroninė prekyba bus integruota su likusiais verslo procesais: apskaita, sandėliu, gamyba, atsargomis ir pan.
„Skaitmenizavimo sprendimai, procesų automatizavimas ir duomenų integracija tampa efektyviai ir pelningai norinčio veikti verslo pamatu. Turėdama elektroninę parduotuvę, kuri nėra integruota su verslo valdymo sistema, įmonė švaisto laiką bei resursus duomenų dubliavimui, dėl įsivėlusių klaidų iškraipomi duomenys apie likučius, sutrinka tiekimo grandinės procesai, prarandami klientai ir mažėja klientų pasitenkinimas“, – iškylančius sunkumus vardija G. Norkevičius.
„Įvertinę stipriai išaugusį rinkos poreikį kartu su e-komercijos sprendimų kūrėjais UAB „Invertus“ paruošėme vienos populiariausių Lietuvoje verslo valdymo sistemos „Microsoft Dynamics NAV“ (naujas pavadinimas „Microsoft Dynamics 365 Business Central“) integraciją su el. prekybos platformomis, kurios pagalba automatizuojamas visų su e-komercija susijusių duomenų (kainynų, prekių, užsakymų ir susijusios informacijos) apsikeitimas. O tai leidžia įmonėms turėti tikslius realiu laiku atnaujinamus duomenis, efektyviai planuoti savo tiekimo grandinę, kontroliuoti atsargų papildymo laiką, optimizuoti užsakymų valdymą sinchronizuojant duomenis tarp dviejų programų ir taip išvengiant dubliavimo bei pasitaikančių klaidų“ – akcentuoja G. Norkevičius.
Šiandien įmonės vos per kelias savaites gali praplėsti prekybos kanalų skaičių pasileidus verslo valdymo sistemą su integruota el. parduotuve, kur apsikeitimas duomenimis yra automatizuotas, o visi procesai valdomi tiesiai iš apskaitos sistemos.
IEŠKOTE E-KOMERCIJOS VALDYMO SPRENDIMO?
Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei paruošime Jūsų įmonės poreikius atitinkantį pasiūlymą.
klausk@softera.lt | +370 620 93555
Daugiau prekybos, gamybos bei paslaugų industrijų naujienų ir pasiūlymų rasite čia: https://www.softera.lt/naujienos/