• Leonardo da Vinci naujovių perkėlimo projektas „Savaiminio mokymosi pripažinimas darbo vietoje (INFORMALEA-JOB)“

    Leonardo da Vinci naujovių perkėlimo projektas „Savaiminio mokymosi pripažinimas darbo vietoje (INFORMALEA-JOB)“

    Nr. 2013-1-IT1-LEO05-04018- CUP Code G53D13000220006″

    Projekto koordinatorius: GROSETO PRAMONININKŲ ASOCIACIJA (Italija).

    Projekto partneriai:

    KONSULTACIJŲ ĮMONĖ „MRS“ (Jungtinė Karalystė).

    KAUNO PREKYBOS, PRAMONĖS IR AMATŲ RŪMAI (Lietuva).

    BELGŲ ATVIRO IR NUOTOLINIO MOKYMOSI TINKLAS (Belgija).

    GROSETO PROVINCIJA (Italija).

    LAZIJO PROFESINIO RENGIMO CENTRAS (Italija).

    SIENOS PRAMONINKŲ KONFEDERACIJA (Italija).

    NACIONALINĖ AMATŲ KONFEDERACIJA (Italija).

    GROSETO PREKYBOS RŪMAI (Italija).

    VITERBO PREKYBOS RŪMAI (Italija).

    ROMOS UNIVERSITETAS „LA SAPIENZA“ (Italija).

    Projekto tikslas: Darbuotojų, dirbančių krizės paliestose sektoriuose (Toskanos regione), naujų gebėjimų ugdymas ir esamų kompetencijų pripažinimas.

    Projekto metu visi partneriai perims Jungtinės karalystės partnerių „MRS CONSULTANCY“ projektinę patirtį apie mokymąsi darbo vietoje, mokymosi pripažinimą ir vertinimą. Mokymosi darbo vietoje makro modelis buvo pristatytas pirmojo partnerių susitikimo metu 2013 gruodžio 17-18 dienomis Grosete. Svarbiausia užduotis italų partneriams rasti įmonių, kurios sutiktų dalyvauti šiame projekte ir remti savaiminio mokymosi aplinką. Jungtinėje karalystėje analogiški projektai buvo įgyvendinami pasitelkiant smulkias vidutines įmones, jas skatinant įvairiais kokybės apdovanojimais. Kompetencijų pripažinimas vyks jas identifikuojant per nacionalinę kvalifikacijų sąrangą.

    Mokymosi darbo vietoje idėja nėra nauja Europoje, tačiau praktinis įgyvendinimas sunkiai skinasi kelią mažose įmonėse. Anglų siūlomas modelis taip pat reikalauja didelių finansinių ir laiko investicijų iš įmonės pusės, todėl projektinės lėšos yra puiki galimybė šį modelį išbandyti praktiškai.

    Projekto trukmė: 2013 – 2015 m.

Skip to content