• Naujienos
  • Lietuvos įmonės dalyvavo verslo kontaktų renginyje Italijoje

    2024 m. gegužės 8–10 d., Riminyje (Italija), vyko viena didžiausių specializuotų tarptautinių parodų Macfrut 2024, skirtų profesionalams, susijusiems su vaisių ir daržovių sektoriais.

    „Macfrut“ yra vertikali paroda, reprezentuojanti visą tiekimo grandinę, apimančią 9 sektorius: gamyba ir prekyba; mašinos ir augalai; pakavimas; žemės ūkio mašinos; šiltnamiai ir drėkinimo sistemos; prieskoniai ir žolelės; daigyklos ir sėklos; biostimuliatoriai; logistika ir paslaugos.

    Parodoje, kuri vyko net tris dienas, buvo galima susitikti su įmonėmis ir profesionalais iš viso pasaulio, pamatyti naujausius produktus, sektoriaus technologijų raidą, dalyvauti seminaruose ir B2B susitikimuose.

    Italijos Enterprise Europe Network partneriai, veikiantys EmilijaRomanija regione, bendradarbiaudami su kolegomis iš kitų šalių, surengė pirkėjų/importuotojų atvykstamąją verslo misiją bei verslo kontaktų renginį. Dalinai finansuojamoje misijoje dalyvavo 14 įmonių iš Lietuvos, Latvijos, Kroatijos ir Serbijos. Jos turėjo iš anksto suplanuotus susitikimus su „Macfrut“ parodos dalyviais. Iš viso verslo kontaktų renginyje dalyvavo įmonės iš daugiau kaip 20 šalių, įvyko beveik 150 dvišalių susitikimų.

    Į renginį Italijoje vyko ir trijų Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų narių–įmonių UAB „Agroconsult“, UAB „Agrodronas“ ir UAB „GreenFactory Baltic“ atstovai. Jie domėjosi užsienio gamintojų pristatomais inžineriniais sprendimais ir technologijomis, naujausia įranga ir inovatyviais produktais, mezgė ryšius su potencialiais partneriais.

    „Paroda didelė ir verta dėmesio, informacija naudinga, o užmegzti kontaktai – su dideliu potencialu“, – po renginio įspūdžiais dalinosi Aurimas Liaugodas, UAB „Agroconsult“ pasaulinių pardavimų vadovas.

    UAB „Agrodronas“ direktorius Mindaugas Dorelis dalinosi: „Išvyka į „Macfrut“ buvo skirta susipažinti su naujomis, inovatyviomis technologijomis ir užmegzti kontaktus su įmonėmis, kurios gamina biologines priemones, kuriančias didelę pridėtinę vertę žemės ūkyje. Šie tikslai buvo sėkmingai įgyvendinti“.

    Kaip paminėjo UAB „GreenFactory Baltic“ rinkodaros ir naujų produktų kūrimo vadovas Baltijos šalyse Edvinas Šlėvė: „Apsilankymą parodoje „Macfrut“ vertiname teigiamai. Susipažinome net su keliais potencialiais žaliavų bei galutinių produktų tiekėjais. Taip pat pasisėmėme idėjų, pamatėme inovatyvių produktų, kuriuos galėtume gaminti ir Lietuvoje. Žinoma, pradžioje turėsime įveikti technologinius iššūkius.”

Skip to content