Rugsėjo 6 – 9 d. Rygoje vyko tarptautinė maisto sektoriaus paroda, kurioje Enterprise Europe Network partneriai Latvijoje Latvian Technological Center kartu su Vilniaus ir Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmais organizavo verslo kontaktų renginį „RIGA FOOD 2023 – B2B MARKETPLACE“ tiek fiziškai, tiek virtualiai. Į b2b susitikimus užsiregistravo 21 dalyvis iš Lietuvos.
Enterprise Europe Network Latvijos partnerių dėka „RIGA FOOD 2023“ parodos metu buvo organizuotas ir Baltijos šalių inovacijų stendas. 5 Lietuvos įmonės (URBAN FOOD, ROUNDOOZE CHICKPEAS, TASTIK CRICKETS, FRUTTBERRY, OX-COLLAGEN) su inovatyviais produktais buvo atrinktos pristatyti savo produkciją Inovacijų stende, kuris sulaukė gausaus lankytojų būrio.
“Riga FOOD 2023 paroda – gera galimybė išbandyti save ir savo produktus. Nors tai gana maža paroda, tačiau galima rasti tikslingų klientų, ypatingai, jei domina Baltijos šalių rinka. Joje mes susitikome su esamais klientais ir jau dabar deriname pirmuosius užsakymus su naujais. Esame patenkinti rezultatu, tad planuotume dalyvauti ir kitąmet”, – po parodos įspūdžiais dalinosi Gintarė Laucė, UAB „Kvalitetas“ | URBAN FOOD vadovė.
Kaip sakė natūralius batonėlius su kolageno baltymais gaminančios įmonės „Kolageninis“ MB direktorė Irmantė Jurelytė – Kovaliova, – „Riga FOOD“ parodą sekėme jau nuo praeitų metų. Pernai nuvykome pasižiūrėti kaip svečiai, o šiemet išdrįsome sudalyvauti kaip oficialūs parodos dalyviai. Labai pagelbėjo apsispręsti ir dar labiau paskatino Kauno PPA rūmų siųsta informacija apie Inovacijų stendą, todėl nedvejodami pasinaudojome šia galimybe. Parodoje užmezgėme ne vieną turintį potencialo kontaktą su kaimyninių šalių prekybos atstovais, tikimės, kad artimu metu mūsų produktus galima bus išvysti Latvijos ir Estijos parduotuvėse”
Paulina Gruodienė, UAB „Fruttberry“ startuolio įkūrėja džiaugėsi, kad parodos metu įgijo daug naujos patirties, užmezgė kontaktus su kitais dalyviais, išgirdo nuomones dėl produkto, pasitikrino rinkos poreikį ir kitus svarbius verslo plėtrai aspektus: „Parodos metu pristatėme savo produktą, t.y. liofilizuotų daržovių, vaisių, uogų miltelių mišinius, kurių tikslas skatinti sveikus žmonių įpročius bei kuo įvairesnį ir pakankamą daržovių, uogų ir vaisių suvartojimą. Buvo naudinga išgirsti ir atsakyti labiausiai interesantus dominančius klausimus. Turėjome galimybę tobulinti produkto pristatymą bei gauti vertingų patarimų dėl naujų produktų galimybių. Parodos lankytojai aktyviai domėjosi, klausinėjo, norėjo išbandyti „Fruttberry“. Smagu, kad atkreipėme ir įvairių platintojų iš Europos bei Azijos dėmesį. Parodos metu taip pat gavome daug kontaktų iš distributorių, sveiko maisto el. parduotuvių, sporto klubų savininkų, kurie jau grįžus iš parodos susisiekė su mumis dėl komercinių pasiūlymų pateikimo. Labai tikimės, kad tai padės mums žengti žingsnį ir į užsienį, pasiūlyti produktą platesnėms rinkoms“.
„Riga FOOD 2023“ parodoje dalyvavo beveik 40 Lietuvos maisto ir gėrimų sektoriaus įmonių iš visos Lietuvos.
Primename, kad Enterprise Europe Network Lietuva lapkričio 14 d. „Agromaisto forumo 2023“ metu organizuoja tarptautinį verslo kontaktų renginį B2B matchmaking at the AgriFood Forum 2023 – Info (b2match.io). Kviečiame Lietuvos maisto ir gėrimų gamintojus registruotis ir dalyvauti.
—
Taip pat rekomenduojame užsiprenumeruoti Enterprise Europe Network naujienlaiškį, kur matytumėte tinklo renginius bei aktualius bendradarbiavimo pasiūlymus.