• Naujienos
  • Marketingo vadovų klubo susitikimas apie influencerių marketingą – tiems, kuriems rūpi kokybiška ir efektyvi influencerių reklama socialiniuose tinkluose

    Influenceriu marketingas – nėra naujas terminas ir nemažai prekės ženklų jau taiko šį būda skleisti žinią apie save. Socialinė žiniasklaidos influenceriais pasaulyje pradėjo populiarėti 2014 metais. Lietuvoje socialinės žiniasklaidos influencerių marketingas itin suaktyvėjo 2017 metais. Tačiau keičiasi tiek influencerių marketingo tendencijos, tiek jų kategorijos bei keliami reikalavimai.

    Apie influencerių marketingo principus susitikime kalbėjome su Laura Aleksandraviče, specializuotos influencerių marketingo agentūros Influenceriai.lt įkurėja ir vadove. Agentūra Influenceriai.lt Baltijos šalyse kuria ir įgyvendina influencerių marketingo strategijas tokiems prekių ženklams kaip Huawei, LIDL, Jacobs, Vičiūnai ir daugybė kitų. Savo žinių bagažu apie influencerius ir bendradarbiavimą su jais pasidalinusi Laura, nepaliko abejingų ir tiems, kurie dar nebuvo bandę dirbti su influenceriais suteikė žinių i sužadino norą išbandyti influencerių marketingą.

    Influenceris – tai žmogus, darantis įtaką žmonių grupės nuomonei, elgsenai, vartojimo įpročiams ir pirkimo sprendimams. Šis žmogus organiškai subūrė vientisą auditoriją online, kurdamas turinį konkrečia tema.Jis pats yra prekės ženklas – turi savo misiją, vertybes, įvaizdį ir autentišką balsą. Be to, jis kuria dialogą su savo auditorija ir skatina ją veikti. Būtent šio dialogo metu auditorija pamato reklamuojamus prekės ženklus, sužino apie juos ar net nusprendžia įsigyti.

    Lietuvoje yra apie 13 tūkst. ir penkti šimtai influencerių, tačiau didžioji dalis jų, net 11800, yra nanoinfluenceriai, turintys vos nuo 1 tūkst. iki 5 tūkst. sekėjų. Didžiųjų – megainfluencerių, Lietuvoje suskaičiuojama vos 29.

    Kodėl prekės ženklas reikia influencerių? Influenceriai padeda pasiekti tikslinę auditoriją, ypač jaunąją kartą. Jie didina vartotojų pasitikėjimą prekės ženklu, pasakoja apie prekės ženklą artimai ir žmogiškai, generuoja kūrybišką ir autentišką turinį ir padeda būti aktualiu bei madingu socialiniuose tinkluose.

    Panašu, kad įmonės jaučia vis didėjanti influencerių marketingo poreikį. Tai parodo ir statistiniai duomenys, kad išlaidos influencerių reklamai kasmet auga pusantro karto. Susitikimo metu, ne tik aptarėme nuomonės formuotojų kategorijas, būdingus bruožus bei jų kainas. Apžvelgėme Lietuvos nuomonės formuotojų rinką, darbo su nuomonės formuotojais etapus, santykius su nuomonės formuotojais, teisinius reklamos žymėjimo reikalavimus ir ne tik influenceriams, bet ir įmonėms (užsakovėms) tenkančią atsakomybę už reikalavimų nesilaikymą.

Skip to content