Lapkričio 11 d. Kauno PPA rūmų Marketingo vadovų klubo susitikime pranešimą „Į klestėjimą – konstruktyvios komunikacijos keliu“ skaitė UAB „Profesionalų aljansas“ partneris ir konsultantas bei Adizes Instituto atstovybės Vakarų Europai ir Baltijos šalims konsultantas Rolandas Juraitis.
Klubo nariams buvo trumpai pristatyta Adizes metodologija, kurios viena pagrindinių idėjų: Pokyčiai->Problemos->Galimybės. Dar Čarlzas Darvinas teigė, kad kai vyksta dideli pokyčiai, išlieka ne tie, kurie yra stipriausi ir galingiausi, o tie, kurie sugeba geriausiai prisitaikyti prie pokyčių. Taip yra ir versle. Todėl į pokyčius svarbu žiūrėti ne kaip į problemas, o kaip į galimybes.
Klubiečiai aktyviai įsitraukė į diskusijas, analizavo įmones pagal jų gyvavimo ciklą, aptarė, kokios problemos kokiems gyvavimo ciklo etapams yra būdingos, kurios jų yra normalios, nenormalios ir lemtingos.
Sekantis klubo susitikimas – gruodžio 9 d.!