• Naujienos
  • Apie verslą, žurnalistiką ir rūmus

    Apie verslą

    2015 m. KPPAR prestižinė premija skirta „Verslo žinių“ korespondentei Kaune Indrei Sesartei.

    Šešerius metus „Verslo žiniose“ dirbanti žurnalistė įvertinta už 2014 metų publikacijas, objektyviai atspindinčias Kauno regiono ekonomikos ir verslo aktualijas bei problemas, atskleidžiančias verslo reikšmę visuomenės ir valstybės gyvenime, skatinančias pozityvų visuomenės požiūrį į verslą, stiprinančias regiono investicinį patrauklumą ir ugdančias žmonių verslumą.

    Pateikiame žurnalistės Indrės Sesartės mintis apie darbą ir save.

    *** Kad verslo žurnalistika yra išties kietas riešutėlis, žinojau dar tik pradėjusi žurnalistinį darbą. Bet ir voras kartais atrodo baisus, kol jo nepaimi į delną.

    Fobijos žurnalistikos pasaulyje sklando įvairios: vieni mano, jog nesugebėtų dirbti sporto žurnalistikoje, kiti – apie verslą nesuregztų padoraus sakinio. Tačiau sau iššūkių nekeliantis mūsų profesijos atstovas susiduria su rimta rizika rašyti įprastai, kaip visada, pakeičiant tik datas ir vietas straipsnyje.

    Kai prieš ketverius metus susidarė palankios sąlygos patekti man į verslo žurnalistiką, neilgai dvejojau. Galimybės nesimėto. Stveri ją arba paukštė nuskris…

    Žurnaliste visada dirbau Kaune, nes čia gimiau, baigiau mokyklą, o žurnalistikos studijas baigiau Vilniaus universitete. Kaip ir sakiau per apdovanojimą Spaudos baliuje, žurnalistikoje esu neatsitiktinai – tai mano profesija, patenkinanti mano aistrą rašymui ir bendrauti su įdomiais žmonėmis.

    Grįžtant prie paukštės – dienraščio „Verslo žinios“, jis prieš ketverius metus ieškojo Kaune žurnalisto. Tuomet mūsų šalis brido iš krizės ir nelengvais žingsniais, todėl nebuvo lengva rašyti apie verslą.

    Kai tapau „Verslo žinių“ redakcijos nare, pradėjau vartyti verslo „abėcėlę“, iš sužinotų faktų dėlioti žodžius, sakinius. Nemažai skaičiau specialios literatūros, nes man rūpėjo kuo daugiau sužinoti apie verslo specifiką.

    Kadangi dienraštis keletą metų mieste neturėjo savo žurnalisto, atnaujinau kontaktus su įmonių vadovais, lankiausi kolektyvuose, bendravome. Daug išmokau, daug sužinojau. Visa tai atsispindi mano straipsniuose.

    Vieni pirmųjų, su kuriais užmezgiau kontaktus, buvo Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Jų atstovė spaudai Audronė Jankuvienė daug metų dirbo „Kauno dienos“ redakcijoje, todėl ji puikiai žino, kokiu ritmu dirba dienraštis, kas aktualu verslo žurnalistui, todėl puikiai supratome viena kitą.

    Iš KPPAR visuomet sulaukiu naujausių žinių apie verslo aktualijas. Iš Audronės laukiu žinių, kurios patenka į „Verslo žinių“ naujienų portalą „vz.lt“, arba rašau straipsnius dienraščiui. Man tiesiog būtina žinoti, kuo gyvena Kauno verslo bendruomenė. Ir sakyčiau, ne tik tai, kaip „daro verslą“, bet ir organizuoja įvairias pilietines, socialines akcijas. Viena tokių – Verslo alėjos Kaune kūrimas.

    Dienraštis „Verslo žinios“ 2015 metais šventė savo veiklos dvidešimtmetį, tiek pat laiko ir aš darbuojuosi žurnalistikoje. žinau, kad išlikti laikraščiui sunkioje žiniasklaidos konkurencinėje yra nelemgvas uždavinus…

    Dabar laikraštinė žiniasklaida yra ant permainų slenksčio, nes daug publikacijų operatyviai „migruoja“ į naujienų portalus, socialinius tinklus. Tačiau žurnalistinės vertybės dėl to netampa mažiau svarbios, todėl dar atsakingiau turime rašyti apie Lietuvos verslą.

    Kaunozurnalistai.lt

Skip to content