• Optimalaus atsargų valdymo pagrindai

    Data ir laikas: 2015 gegužės 28 d. | 09:00 – 13:00 (4 val.)

    Vieta: Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų salė, K.Donelaičio g. 8, Kaunas.

    Kaina: KPPAR nariams: 30 + PVM. Ne rūmų nariams kaina 70 € + PVM.

    Užsiregistravusiems iki gegužės 18 d. ne rūmų nariams – 50 €+ PVM

    APIE SEMINARĄ

    • Kaip teisingai suplanuoti perkamų prekių/žaliavų kiekius, kad jų nepritrūktų ir nebūtų per daug?

    • Kaip išlaisvinti atsargose įšaldytas apyvartines lėšas?

    • Gal yra būdas padidinti pardavimus, neskiriant didelių lėšų reklamai?

    Seminaro metu išgirsite atsakymus į šiuos ir daugelį panašių klausimų, o įgytos žinios padės dirbti efektyviau ir pelningiau.

    Medžiagoje agrindinis dėmesys bus skiriamas baziniams atsargų kiekių planavimo principams, be kurių negali pradėti darbo nei vienas “naujokas”. Seniems šios srities “vilkams” bus aktualios iš bazinių žinių kylančios įžvalgos bei praktiniai pavyzdžiai, sukaupti konsultuojant Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmones. Vadovai sužinos, kaip atsargas valdantys darbuotojai verčiami daryti žalingus įmonės rezultatams sprendimus ir kaip to išvengti.

    Sužinosite kaip tarpusavyje susiję modernios TOC (Theory of Constrains), LEAN, ir klasikinės Min Max bei Prognozavimo metodikos.

    KAM SKIRTAS SEMINARAS

    • Prekybinės įmonės (mažmeninė ir didmeninė prekyba);

    • Masinės gamybos įmonės;

    • Pirkimus planuojantiems ir jiems vadovaujantiems asmenims.

    TURINYS

    Prieš pradedant:

    • Kodėl atsargų valdymo kokybė gali lemti įmonės sėkmę?

    Teorija:

    • Planavimo objektas. SKU, kas Jis toks?

    • Atsargų valdymas idealiu atveju;

    • Prognozavimo, Min Max ir Dinaminio buferio metodikų pagrindas;

    • Atsargų apyvartumas. Kodėl jis toks?

    Praktika:

    • Apie Svyravimus;

    • Apie Apribojimus;

    • Prognozavimas ir jo “Tikslumas”;

    • Kaip matuoti ir kaip nematuoti atsargų valdymo kokybės?

    Ateičiai:

    • Įvadas į tiekimo grandinės valdymą.

    • Įvadas į akcijų ir sezonų planavimą;

    Pabaigai:

    Nuo ko pradėti, norint iš esmės pagerinti atsargų valdymo rezultatus.

    30 min skirsime Jūsų pavyzdžių nagrinėjimui.

    MOKYMUS VEDA:

    ŽILVINAS LAPAČINSKAS – logistikos ir gamybos planavimo procesų specialistas, praktikas, sukaupęs daugiau nei 10 metų atsargų planavimo ir daugiau nei 7 metų vadovaujančio darbo patirtį, apibendrinęs skirtingas atsargų valdymo praktikas į vientisą metodiką. Kompiuterizuotų atsargų valdymo sistemų iMTorus ir NAViTOC bendraautorius. Bendradarbiaujant su IT bendrovėmis Torus Solutions ir Sofera Baltic modernizavęs atsargų valdymo sistemas ir procedūras eilėje stambių Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonių. Taip pat konsultuojantis įmones gamybos planavimo, asortimento valdymo ir veiklos efektyvinimo klausimais.

    Dalyviams bus išduoti pažymėjimai ir dalomoji medžiaga.

    Raštu įspėjus apie neatvykimą anksčiau kaip prieš 2 d. iki seminaro – grąžinami visi iš anksto sumokėti pinigai. Neatvykus į seminarą ir raštu iš anksto apie tai neįspėjus – pinigai negrąžinami.

    PLATESNĖ INFORMACIJA: el. paštuirma.taparauskiene@chamber.lt
    arba telefonu +370 37 229212.

    Jūsų registraciją patvirtinsime atsiųsdami el. paštu (faksu) sąskaitą išankstiniam apmokėjimui.

    Maloniai prašome dalyvio mokestį sumokėti grynais (K. Donelaičio g. 8; kabinetas Nr. 7) arba pervesti nurodytą sumą į Rūmų sąskaitą (įmonės kodas 110068545, a/s LT95 4010 0425 0007 3374 AB DNB bankas arba a/s LT61 7044 0600 0310 5231 AB SEB bankas). Sąskaita faktūra Jums bus įteikta seminaro metu.

    Maloniai lauksime Jūsų atvykstant!

    Data: 2015-05-28, nuo 09:00 iki 13:00


Skip to content