• Naujienos
  • Rūmuose įsteigtas Marketingo vadovų klubas

    Rūmuose įsteigtas Marketingo vadovų klubas

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose pradeda veikti dešimtasis – Marketingo vadovų klubas. Steigiamajame susirinkime, kuris įvyko birželio 10 d., dalyvavo 17 marketingo specialistų iš Kauno, Marijampolės, Kaišiadorių.

    Klubo pirmininke išrinkta idėjos iniciatorė, UAB „Baltic orthoservice“ marketingo vadovė Vilma Launikonienė. Be jos, pirmosios valdybos nariais tapo UAB „Novameta“ regiono vadovas Daivaras Dailidonis, Kauno kredito unijos rinkodaros ir komunikacijos specialistė Erna Krivickienė, UAB „Mantinga“ Marketingo skyriaus vadovė Jūratė Survilienė.

    Klubas sieks skleisti profesinę informaciją, kelti klubo narių kompetenciją, skatinti kūrybinius sprendimus, dalintis žiniomis ir patirtimi. Marketingo vadovai rinksis ne rečiau kaip kartą per mėnesį, antrą mėnesio antradienį. Klubo nariais gali tapti visi pageidaujantys Kauno ir Marijampolės regiono įmonių savininkai, marketingo vadovai ar specialistai, dirbantys rinkodaros ar viešųjų ryšių srityje.

    „Klubo formatas, keitimasis patirtimi tarp tos pačios profesijos žmonių yra geriausias mokymosi ir žinių kaupimo būdas. Ilgainiui formuojasi narių pasitikėjimas, atvirumas, supratimas“, – steigiamajame susirinkime kalbėjo rūmų prezidentas Benjaminas Žemaitis.

    Kauno PPA rūmų direktorius Vytautas Šileikis linkėjo naujajam sambūriui ne laukti, o būti aktyviems formuojant veiklos turinį, ne tik gauti, bet ir duoti, išnaudojant kiekvieno nario ekspertines galias.

    „Klubas – tai didelė nauda nedideliame būryje“, – patirtimi su kolegomis dalijosi Verslo vadovų klubo pirmininkas Nerijus Šėža. Jis akcentavo tarpusavio profesinio bendravimo naudą, kai pas lygiavertį klubo narį nevaržomai gali klausti praktinio patarimo dėl problemų ir naujų iššūkių, o tie patys interesai stiprina poreikį būti drauge. N. Šėža palinkėjo naujajam klubui netapti seminarų klubu, o daugiau laiko skirti vidinėms diskusijoms, remtis rūmais, efektyviai išnaudoti jų galimybes. „Mūsų klubas tapo smagus, draugiškas, nes kiekvienas įnešame dalelę savęs“, – sakė Verslo vadovų klubo pirmininkas.

    Pirmajame klubo susirinkime savo įžvalgomis dalijosi lektorė dr. Laimona Šliburytė, KTU Marketingo katedros docentė, marketingo komunikacijos mokslinių tyrimų ir verslo konsultavimo srityje dirbanti jau daugiau kaip 20 metų. Lektorė yra Europos reklamos akademijos (EAA) narė, stažuojasi ir bendradarbiauja su užsienio kolegomis Vokietijoje, Šveicarijoje ir Prancūzijoje.

    Kitas Marketingo vadovų klubo susirinkimas numatomas rugsėjo mėnesį.









Skip to content