Skip to content
  • Naujienos
  • Šventinis Marketingo vadovų klubo susitikimas: kūryba, bendrystė ir prasmingas 2024-ųjų palydėjimas

    Gruodžio mėnuo – laikas ne tik šventėms, bet ir metas stabtelti, atsikvėpti, pasidžiaugti nuveiktais darbais ir tiesiog pabūti bendraminčių rate. Jau tapo gražia tradicija, kad metų pabaigoje Marketingo vadovų klubo nariai susitinka kartu pasidžiaugti artėjančiomis šventėmis ir pasidalinti prabėgusių metų įspūdžiais.

    Gruodžio 12 dieną klubo nariai rinkosi į Raudondvario dvaro menų inkubatoriuje įsikūrusią „EKO žvakės“ studiją, kuri pakvietė visus prisiliesti prie žvakių gamybos – vieno seniausių ir iki šių dienų vertinamų amatų. Edukacijos dalyviai buvo pasitikti maloniu medaus ir vasariškai saldžiu bičių vaško aromatu, kuris pasklido vos įžengus į jaukią kūrybinių dirbtuvių studiją.

    Žvakių gamybos procesas prasidėjo nuo trumpos pažinties apie bites, bičių vašką ir jo atsiradimo kelią, jo rūšis, kilmę ir savybes. Bičių vaškas yra natūralus produktas, kurį bitės gamina savo korių statybai, o norint išgauti vašką, pirmiausia reikia surinkti korius, kuriuos bitininkai vėliau lydina ir valo, kol gaunamas švarus, auksaspalvis vaškas. Buvo įdomu išgirsti, kad bičių vaškui pagaminti bitės sunaudoja didžiulį kiekį medaus – net 1 kilogramui vaško reikia apie 6–8 kilogramų medaus! Edukacijos metu taip pat buvo pasakojama apie bičių gyvenimo ciklą, jų svarbą ekosistemai bei tradicinius vaško panaudojimo būdus nuo senovės laikų: nuo žvakių gamybos iki natūralių vaistų ir kosmetikos. Natūralus bičių vaškas nuo seno buvo vertinamas dėl savo švarumo, degimo kokybės ir gebėjimo skleisti švelnų, raminantį kvapą. Taip pat buvo akcentuota, kad tokios žvakės ne tik puošia namus, bet ir pasižymi terapiniu poveikiu – bičių vaškas valo orą, padeda atsipalaiduoti ir kuria jaukią atmosferą.

    Raudondvario pilies dvaro patalpose įsikūrusioje studijoje klubo nariai turėjo unikalią progą iš arčiau pažinti vieną seniausių amatų – žvakių gamybą. Šiltai bendraudami ir juokaudami, dalyviai mėgavosi bičių vaško bei medaus kvapais ir patys įsitraukė į kūrybinį procesą. Kantriai lydydami vašką, jie gamino unikalios formos žvakes, o lėtas ir preciziškas procesas visiems paliko malonų įspūdį. Stebėdami, kaip skystas vaškas pamažu stingsta specialiose formose, dalyviai pripažino, jog šis procesas moko susikaupimo, nusiraminimo, lėtumo ir dėmesingumo detalėms. Daugelis nustebo, kad žvakių gamyba nėra tik techninis darbas, bet ir terapinė, meditacinė veikla, suteikianti galimybę atsipalaiduoti ir pabūti „čia ir dabar“ akimirkoje. Galutiniai rezultatai visus maloniai nustebino – kiekvienas dalyvis išsinešė savo rankomis kruopščiai sukurtas žvakes, kurios ne tik taps šventine namų puošmena, bet ir prasminga dovana artimiesiems.

    Po raminančios ir gerų emocijų kupinos žvakių gamybos klubo nariai šventinį susitikimą tęsė Raudondvario dvaro oranžerijoje, kur kiekvienas pasidalino šiltais palinkėjimais, metų džiaugsmais, bendradarbiavimo idėjomis bei planais ir lūkesčiais artėjančiais 2025-aisiais. Su šventine nuotaika, šiluma ir bendryste Marketingo vadovų klubas palydėjo dar vienus prasmingus veiklos metus.

    Linkime jaukių artėjančių švenčių ir sėkmingų, kūrybingų Naujųjų metų!

    *Apie KPPAR Marketingo vadovų klubą.

    Marketingo vadovų  klubo susikūrimo tikslas – profesinės informacijos sklaida, narių kompetencijos kėlimas, kūrybinių sprendimų skatinimas, dalijimasis žiniomis ir patirtimi.

    Klubo nariai renkasi kartą per mėnesį, dalijasi turima patirtimi, diskutuoja aktualiomis temomis, kelia kompetenciją ir skatina kūrybinius sprendimus, kviečia į svečius marketingo  srities žinovus ir gilina savo žinias.

    Norinčius tapti šio klubo nariais maloniai kviečiame susisiekti, susipažinti ir sudalyvauti viename klubo susitikime svečio teisėmis. Daugiau informacijos apie klubą ir kontaktus pasiteiravimui rasite čia.

Your browser is blocking some features of this website. Please follow the instructions at http://support.heateor.com/browser-blocking-social-features/ to unblock these.