Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (KPPAR) jau dešimtmetį veikiantis Marketingo vadovų klubas tradiciškai kiekvieną mėnesį pakviečia klubo narius į susitikimą. Lapkričio 19 dieną klubo nariai susirinko į renginį, kuriame buvo aptartos šiuolaikinės technologijos – Dirbtinis Intelektas (DI) ir jo pritaikymo galimybės, taip pat pristatyta „Fresh Post“ nauja sveiko maisto koncepcija, sujungusi dalyvius bendram pažinimui ir degustacijai.
Pirmojoje renginio dalyje Vytauto Didžiojo universiteto dėstytojas Kristijonas Jakubsonas skaitė pranešimą tema „Dirbtinis intelektas marketingo sprendimų variklis (?)“. K. Jakubsonas pristatė DI naujoves, tokias kaip ChatGPT, Meta AI ir kitus įrankius. Taip pat aptarė jų panaudojimą marketingo ir kūrybinių industrijų srityse. Pranešėjas dalinosi savo patirtimi, kaip šiuos įrankius galima naudoti efektyvesniam turinio kūrimui, skatindamas dalyvius išbandyti DI galimybes praktikoje.
Antroji dalis buvo skirta „Fresh Post“ – šiuolaikiškos maisto erdvės, kurioje susijungia kokybė, greitis ir patogumas – pristatymui. UAB „Burbuliukas ir Co“, Salotų ir žalių kokteilių baro „Fresh Post” direktorė Inga Tribuišienė pasakojo apie savo verslo idėją – kaip gimė šiuolaikiška sveiko greito maisto koncepcija, orientuota į kokybę ir greitį. Ji taip pat dalinosi marketingo strategijomis, kurios padėjo išsiskirti rinkoje ir pritraukti lojalius klientus.
Renginio pabaigoje vyko degustacija, kurios metu dalyviai turėjo galimybę atrasti naujus skonius ragaujant įvairius „Fresh Post“ produktus: šviežias salotas, gaivius kokteilius, šviežiai spaustas sultis ir energijos suteikiančius šotus. Tai buvo ne tik gardus, bet ir įkvepiantis susitikimo pabaigos akcentas, skatinantis naujas idėjas ir bendravimą tarp dalyvių.
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Marketingo vadovų klubo vardu nuoširdžiai dėkojame „Gijos klinikos“ kolektyvui už svetingą priėmimą, labai įdomią ekskursiją, už pasidalijimą patirtimi įdomių pranešimų metu. Ir, žinoma, sakome „Ačiū“ už labai gardžią „Fresh Post“ degustaciją! Visiems rekomenduojame paskanauti!
Apie KPPAR Marketingo vadovų klubą.
Marketingo vadovų klubo susikūrimo tikslas – profesinės informacijos sklaida, narių kompetencijos kėlimas, kūrybinių sprendimų skatinimas, dalijimasis žiniomis ir patirtimi.
Klubo nariai renkasi kartą per mėnesį, dalijasi turima patirtimi, diskutuoja aktualiomis temomis, kelia kompetenciją ir skatina kūrybinius sprendimus, kviečia į svečius marketingo srities žinovus ir gilina savo žinias.
Norinčius tapti šio klubo nariais maloniai kviečiame susisiekti, susipažinti ir sudalyvauti viename klubo susitikime svečio teisėmis. Daugiau informacijos apie klubą ir kontaktus pasiteiravimui rasite čia.
Už nuotraukas dėkojame „Prokinesis“