• Naujienos
  • Marketingo vadovų klubas pakvietė narius į susitikimą AB „Kauno Grūdai“

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (KPPAR) veikiantis Marketingo vadovų klubas tradiciškai kiekvieną mėnesį pakviečia klubo narius į susitikimą. Balandžio 25 dieną Marketingo vadovų klubo, bei svečio teisėmis ir kiti Rūmų bendruomenės nariai lankė įmonę-narę Kaune – AB „Kauno Grūdai“.

    AB „Kauno Grūdai“ priklauso vienai didžiausių Baltijos šalių regiono žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupei AB „Akola group“, vykdančiai veiklą visoje gamybos grandinėje nuo lauko iki stalo. AB „Akola group“ akcijos kotiruojamos „Nasdaq“ Vilniaus vertybinių popierių biržoje, o valdomų įmonių bendros metinės pajamos siekia apie 2 mlrd. eurų.

    Šiuolaikinė įmonės istorija tęsiasi jau 30 metų, kuomet Lietuvai atgavus nepriklausomybę,  1993 metais buvo įsteigta akcinė bendrovė „Kauno Grūdai“.

    Balandžio 25 d., ketvirtadienio rytą, prie Minkovskių gatvėje, Kaune, įsikūrusio AB „Kauno Grūdai“ Inovacijų namelio svečius iš Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų svetingai pasitiko AB „Kauno Grūdai“ komunikacijos vadovė Aušra Petrauskė kartu su produktų vadove Oksana Šimoliūnaite ir pakvietė visus į ekskursiją po įmonės gamyklos teritoriją, istorinius laikus menančius sandėlius, malūną bei laboratoriją ir gamybines patalpas.

    Visgi bendrovės ištakos siekia dar XIX amžių – anuomet Kauno piliavietėje buvo įkurtas malūnas, vėliau Kaune, Aleksote, atidarytas grūdų elevatorius, tik dar labiau paspartinęs tolimesnę veiklos plėtrą.

    Po labai turiningos ekskursijos, kurios metu AB „Kauno grūdai“ malūnininkas Alvydas svečiams aprodė ir išsamiai papasakojo apie grūdo kelią nuo lauko bei pirminės patikros gamyklos laboratorijoje iki įmonės gaminamų maisto produktų, kurie patiekiami ant vartotojų stalo, svečiai rinkosi produktų R&D studijoje. Čia AB „Kauno Grūdai“ komunikacijos vadovė Aušra Petrauskė papasakojo apie įmonės istoriją, pristatė bendrovės misiją, viziją, puoselėjamas vertybes bei plačiau supažindino su bendrovės struktūra.

    Produktų vadovė Oksana Šimoliūnaitė, kuri įmonėje atsakinga už maistinius produktus, pristatė AB „Kauno Grūdai“ Lietuvoje gaminamų produktų, kurie pelnė ir pasaulinės rinkos vartotojų pripažinimą, krepšelį. Tai būtų greitai paruošiami makaronai (SUN YAN) ir košės (ACTIVUS), granola (ACTIVUS Granola), proteininiai batonėliai (ACTIVUS batonėliai) ir kt.

    Šiandien produktų asortimente – net 3  AB „Kauno Grūdai“ prekės ženklai ir daugiau kaip 35 produktai, skirti privatiems prekių ženklams. Kol produktų vadovė Oksana Šimoliūnaitė dalinosi patirtimi apie marketinginius aktyvumus, produktų reklamos kūrybinius sprendimus – čia pat vyko ir šių gaminių degustacija, kurios metu Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariai galėjo atrasti ir naujų skonių. 

    Susitikimo metu taip pat buvo pristatyta ir dar viena AB „Kauno grūdai“ veiklos sričių – naminių gyvūnų ėdalo gamyba ir prekyba. Įmonė turi sukaupusi daugiau nei 30 metų gyvūnų maisto technologinės ir veterinarinės farmacijos patirtį. Kontroliuoja gamybos grandinę nuo žaliavų iki galutinio produkto gamybos, pilnai atsako už kiekvieną žingsnį gamyboje ir garantuoja kokybę. Profesionali specialistų komanda, nuosava gamybinė bazė ir inovatyvūs sprendimai lemia naminiams gyvūnams skirtų produktų verslo sėkmę ir įsitvirtinimą rinkoje.

    Jau kelerius metus visame pasaulyje pastebima tendencija, kad žmonės savo augintiniais rūpinasi ne ką mažiau nei savimi. Tad įmonė siūlo aukščiausios klasės – super premium – maistą šunims ir katėms, pažymėtą „Quattro“ prekės ženklu. Tai vieninteliai gamintojai Europoje, naudojantys šaltyje džiovintus ingredientus naminių gyvūnų pašaro gamyboje. Kiekviena „Quattro“ sauso pašaro granulė yra padengta šaltyje džiovinta natūralia mėsa, suteikiančia pašarui natūralų skonį ir kvapą, o augintiniai tai jaučia ir labai mėgsta!

    „Quattro“ asortimente siūloma begrūdžių produktų linijos, skirtos mažų veislių, visų veislių ir didelių veislių šunims. Šie super premium kokybės produktai sukurti atsižvelgiant į šuns amžių, veislės dydį.
    Taip pat asortimente įtraukta ir produktų linija, kuri yra pagaminta be kviečių.

    Šiandien AB „Kauno Grūdai“ didžiuojasi ilgamete istorija, sėkmingai augdama ir dedama tvirtus pamatus ateities kartoms, veikia ir siekia verslo rezultatų atsakingai, turėdami ir laikydamiesi tvirtų įsitikinimų: aukščiausių kokybės standartų bei etikos principų.

    Kiekvieno įmonės darbuotojo sprendimai priimami vadovaujantis suformuota organizacijos kultūra, apibrėžtomis elgesio normomis su kolegomis, partneriais, klientais ir visuomene bei santykiu su aplinka. AB „Kauno Grūdų“ veiklos brandą lemia ne tik žinios, patirtis, racionalus verslo valdymas, plėtra bei veiklų integracija, bet ir esminių globalių tiesų suvokimas, kurios yra tikrasis sėkmės garantas dirbant komandinio darbo principu.

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Marketingo vadovų klubo vardu nuoširdžiai dėkojame AB „Kauno Grūdai“ kolektyvui už svetingą priėmimą, labai įdomią ekskursiją, už pasidalijimą patirtimi įdomių pranešimų metu. Ir, žinoma, sakome „Ačiū“ už labai gardžią degustaciją! Visiems rekomenduojame paskanauti!

    Apie KPPAR Marketingo vadovų klubą.

    Marketingo vadovų  klubo susikūrimo tikslas – profesinės informacijos sklaida, narių kompetencijos kėlimas, kūrybinių sprendimų skatinimas, dalijimasis žiniomis ir patirtimi.

    Klubo nariai renkasi kartą per mėnesį, dalijasi turima patirtimi, diskutuoja aktualiomis temomis, kelia kompetenciją ir skatina kūrybinius sprendimus, kviečia į svečius marketingo  srities žinovus ir gilina savo žinias.

    Norinčius tapti šio klubo nariais maloniai kviečiame susisiekti, susipažinti ir sudalyvauti viename klubo susitikime svečio teisėmis. Daugiau informacijos apie klubą ir kontaktus pasiteiravimui rasite čia.

    Už nuotraukas dėkojame „MFoto“ (Regimantui Meilučiui).

Skip to content