Eksportuotojų klubo nariai lankėsi UAB „Helisota“. Tai – sraigtasparnių remonto ir techninio aptarnavimo bendrovė, veikianti Kaune nuo 1997 m.. Kompanija atlieka sraigtasparnių kapitalinio remonto, techninio aptarnavimo, modernizavimo darbus, tiekia aviacines detales, atlieka sraigtasparnių techninę priežiūrą ir aptarnavimą užsakovų bazėse, organizuoja aviacijos srities specialistų mokymus. Bendradarbiauja su valstybinėmis ir privačiomis įmonėmis daugiau kaip 40-yje pasaulio šalių.
Klubo nariai turėjo išskirtinę galimybę apsilankyti įmonės patalpose, kuriose vykdomas sraigtasparnių remontas ir techninis aptarnavimas. Nustebino ypač griežtai sustyguoti darbų atlikimo procesai bei tvarka, kuri atitinka aukščiausius aviacijos standartus.
Klubiečiai sužinojo ne vieną įdomų faktą apie sraigtasparnius: pvz.: kiekvienam sraigtasparniui kas 8 metus arba 2000 val. praleidus ore turi būti atliekamas kapitalinis remontas, t.y. visas orlaivis išardomas iki mažiausių neardomų detalių, preciziškai viskas patikrinama, keičiamos būtino keitimo detalės, surenkama, testuojama ir vėl atiduodama eksploatuoti. Visas šis kompleksinis procesas užtrunka 5-6 mėnesius! O kur dar daugybė techninio aptarnavimo valandų tarp kapitalinių remontų! Darbas itin kruopštus ir atsakingas.
Svečius priėmęs ir lydėjęs UAB „Helisota“ pardavimų departamento direktorius Mindaugas Trapenskis mielai dalijosi žiniomis, pardavimų specifika ir darbo su įvairiausių, kitiems net egzotiškai atrodančių, šalių klientais, patirtimi.
„Mūsų darbe turi apsišarvuoti kantrybe, nes greitų pardavimų čia nėra. Sunkiausia – atlikti pirmą pardavimą klientams naujoje rinkoje. Vis tik, įgudusios pardavimų komandos pastangomis, pralaužti ledus pavyksta net pas klientus iš egzotiškiausių pasaulio šalių. Todėl svarbu būti aktyviems ir matomiems: nuolat bendrauti su klientais vizitų metu, dalyvauti parodose, skaityti pranešimus konferencijose, pristatyti įmonę visur, kur yra potencialių klientų.
Ne mažiau svarbu gavus užsakymus daug dėmesio skirti profesionaliam projektų valdymui, nes tai leidžia kur kas lengviau įgauti ilgalaikį klientų pasitikėjimą. Tuo labiau, kad šioje aviacijos srityje laimingų klientų rekomendacijos leidžia užmegzti santykius ir su naujais klientais. Svarbiausia – visur įžvelgti galimybes ir gebėti jomis pasinaudoti”, – Eksportuotojų klubo atstovams pasakojo Mindaugas Trapenskis.