• Naujienos
  • Eksportuotojų ir Marketingo vadovų klubų susitikime – praktiniai patarimai ruošiantiems prezentacijas

    …kai tema aktuali, net ir vasarą vykstantys Kauno PPA rūmų renginiai pritraukia daug dalyvių. Tą parodė ir birželio pabaigoje vykęs Eksportuotojų ir Marketingo vadovų klubų susitikimas, kurio tema buvo „Trys labiausiai žlugdantys prezentacijų mitai“.

    Temą pristatė renginio svečias ir pranešėjas –  Arturas Laskauskas – „prezentacijų ekspertas Nr. 1 Lietuvoje” („Kauno diena”), „Master of storypresenting“ (HPS, Austrija), knygų „Prezentacija kitaip“, „Prezentacija tarsi šou“, „Konferencijos pranešimas be pomidorų” bei didžiausio Lietuvoje prezentacijų tinklaraščio www.prezentavimas.lt autorius.

    Kaip pabrėžė lektorius, skaidrių ruošimas turėtų prasidėti nuo 3 dalykų: idėjos, plano ir teksto. Ir svarbiausias čia – lydintis tekstas (ką kalba prezentuotojas), o ypač –  paskutinis prezentacijos sakinys. Tai – esminė žinutė mūsų klausytojui. Tik turint ją, galime kryptingai sudėlioti likusį (pirmiau esantį) tekstą.

    Dažnai klaidingai manoma, kad gera prezentacija = geros skaidrės. Ne, skaidrės – tik priedas prie sakomos informacijos, jos lemia tik 30-40 proc. rezultato. Puikiai tą pailiustravo lektorius, retoriškai klausdamas auditorijos: „Kokia bus jūsų prezentacija, jei staiga dings elektra ir negalėsite rodyti skaidrių?“ Svarbu atminti, jog prezentacijas ne skaito – jų klauso!

    Lektorius taip pat dalinosi ir naudingomis įžvalgomis su klausytojais: paminėjo  pagrindines klaidas, kurios daromos prezentacijose: (visko per daug (nuotraukų, teksto), nesimato (netinkamas šriftas ar teksto / fono spalvos), naudojami neįdomūs, daug kartų matyti paveiksliukai ar fotografijos) ir žinoma, pasidalino praktiniais patarimais: skaidres ruošti ne kaip skrajutę, bet kaip plakatą (ne smulkiai, o stambiai, aiškiai, įskaitomai); trumpinti tekstus; tekstus pakeisti/papildyti vaizdais; vaizdus išskaidyti į atskiras skaidres (nesuplakti į vieną skaidrę) ir t.t.

    ———–

    Domina kiti naudingi patarimai ir klubiniai susitikimai?

    Kviečiame prisijungti prie Kauno PPA rūmuose veikiančių Eksportuotojų klubo arba Marketingo vadovų klubo!

Skip to content