Eksportuotojų klubo susitikime viešėjo Tomas Nemura – skaitmeninės rinkodaros strategas, vienas iš skaitmeninės agentūros „The Chocolate“ įkūrėjų. Tomas pastarąjį dešimtmetį padeda kompanijoms, kaip teisingai ir efektyviai pristatyti produktus, paslaugas ir pasiekti šiuolaikinius vartotojus.
Pranešėjas dalinosi įžvalgomis, koks yra šiandieninis ir ateities pirkėjas, kas jam svarbu, kuo jis gyvena. Šiandien, kai visi norime parduoti iš esmės tiems patiems pirkėjams, tampa itin svarbus gebėjimas pažinti ir atpažinti savo tikslinį klientą. Z kartą keičia 1000-mečio karta. Tai – žmonės, kurie sukasi uždarame blaškymosi rate, kurie socialinių medijų gyvenimą tapatina su realybe, kurie daug ką daro dėl populiarumo, bet tuo pat metu bėga nuo įsipareigojimų, kurie kiekvienų metų pradžioje išsikelia naujus tikslus… Dabartinė karta išsiskiria tuo, kad ji renkasi ne daiktą, o jausmą, ne produkto privalumą, o jo sukuriamą rezultatą… „Štai kodėl šiandien labai svarbi tampa rinkodara – supratimas, kodėl žmogus priima sprendimą pirkti“, – pabrėžė Tomas Nemura.
Susirinkusieji dalinosi savo patirtimis, aktyviai diskutavo apie ateities pirkėją ir su kartų kaita atsirandančius iššūkius versle. Kaip ne vienas pastebėjo, tik labai gerai pažindami klientą, išmanydami jo mąstyseną ir supančią aplinką, galėsime jį ne tik pasiekti, bet ir užkariauti.
Domina pasidalinimas patirtimi, patarimai, kaip plėtoti eksportą, asmeninių žinių ir kontaktų plėtra? Kviečiame tapti Eksportuotojų klubo nariu! Plačiau apie Kauno PPA rūmuose veikiantį klubą galite sužinoti: http://chamber.lt/LT/Pradzia/Verslo-savivalda/Rumu-klubai/Eksportuotoju-klubas