Simonas Naudžius – tarptautiniu lygiu sertifikuotas marketingo vadovas (NIMA B / LiMA B), turintis 10-ies metų rinkodaros bei pardavimų patirtį. Skaitmeninio marketingo agentūros „Rocket Science Baltics“ bendraįkūrėjas ir projektų vadovas. Simonas yra SEO/SEM, PPC (Google, Facebook) reklamos specialistas, dirbęs tiek mažose įmonėse tiek pasaulinėse korporacijose. Simonas sako: „Įgijau patirties, kuria noriu pasidalinti su verslais ir padėti jiems augti išnaudojant elektronines galimybes. Padedu verslams pasitelkti duomenis ir jų pagrindu priimti veiksmingiausius marketingo sprendimus, valdyti biudžeto atsiperkamumą ir investicijas.“
Simonas yra aktyvus Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų narys, galintis patvirtinti, kad aktyvi narystė rūmuose, vos per kelis mėnesius gali atnešti naudos ir įmonei ir įmonės vadovui.
Paklaustas kodėl nusprendė, kad nori prisijungti prie šios verslo bendruomenės Simonas papasakojo, kad persikėlęs gyventi iš Vilniaus į Kauną, pradėjo intensyviai vystyti verslą. Ieškojo bendruomenių ir klubų, kur rinktųsi verslininkai. „Norėjosi įsilieti į Kauno gyvenimą, susipažinti su verslininkais, mokytis iš jų ir dalintis savo patirtimi.“,- sako skaitmeninio marketingo agentūros „Rocket Science Baltics“ bendraįkūrėjas ir projektų vadovas. „Apsilankęs Penktadienio kontaktų rytuose, susitikimuose su komercijos atašė, sudalyvavęs rūmų bendruomenės klube, verslo vadovų ir marketingo vadovų klubų susitikimuose, sužinojau daug įdomios ir naudingos informacijos ir praplėčiau kontaktų tinklą. Pamačiau, kad rūmai labai aktyvūs, yra stipriausia bendruomenė Kaune, todėl ir nusprendžiau įstoti.“,- savo apsisprendimą tapti rūmų nariu paaiškina Simonas.
Apie Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmus Simonas sužinojo ieškodamas vadovų klubo internete. Rūmų interneto svetainėje atrado du dominančius klubus, be to apie rūmus jau buvo girdėjęs iš kolegos su kuriuo dirba Namelio medyje projekte.
Simonas pasakoja, kad pagal pareigas ir kompetenciją jam labiausiai tiko verslo vadovų ir marketingo vadovų klubai. „Verslo vadovų klube esu labiau moksleivis didelėmis akimis siurbiantis informaciją iš pranešėjų ir kitų narių, o marketingo vadovų klubą radau beveik neaktyvų ir nusprendžiau skirti jėgų bei prisiimti atsakomybė jo vystymui, nes Kaune tikrai trūksta aktyvios marketingo bendruomenės.“,- atvirai pasakojo rūmų narys. Tačiau Simonas ne tik klausosi kitų pranešimų, bet ir pats dalijasi savo žiniomis. Marketingo vadovų klube dalinosi įžvalgomis apie socialinius tinklus. Penktadienio kontaktų ryte darytas pranešimas apie darbą su laisvai samdomais specialistais, etatiniu marketingistu ir reklamos agentūromis, buvo įvertintas itin teigiamai, dalyviai buvo aktyvus ir norėjo kuo daugiau sužinoti.
Jau per pirmuosius mėnesius Simonas gavo kelis užsakymus iš rūmų narių, reklamuoti juos internete, konsultuoti, suteikti SEO paslaugas ir sukurti interneto svetaines. Taip pat gavo pasiūlymą dėstyti rinkodarą Socialinių mokslų kolegijoje ir jį priėmė. Studentams norėjo suteikti kuo daugiau praktinių žinių, todėl rūmai padėjo surandant įmonių, kurioms studentai ruošė eksporto strategijas, kontaktus.
Paklaustas kokia yra sėkmių rūmuose paslaptis, Simonas atviras: „Aktyvus dalyvavimas, domėjimasis galimybėmis ir bendravimas su nariais bei administracija. Nieko stebuklingo. Tiesiog reikia skirti laiko.“
Na, o dar galvojantiems ar tapti Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariu Simonas pataria: „Rūmai yra puiki platforma plėsti kontaktų tinklą, mokytis ir didinti akiratį. Rūmai siūlo daugybę veiklų ir galimybių, tereikia dalyvauti, įsitraukti ir jomis pasinaudoti.“
Nuotraukos šaltinis: 15min nuotr.